У сучасному суспільстві бренд має особливе значення і на нього значною мірою впливають соціальні медіа. Успіх чи невдача компанії: вони завжди відображені в медіа. Завдяки технологіям чутки поширюються швидко, і зараз особливо важливо, щоб бренд роботодавця правильно позиціонувався та виділявся серед інших. Чому? Тому що потенційні пошукачі орієнтуються саме на бренд, коли обирають роботодавця.

Чим більше ваші співробітники задоволені своїм роботодавцем, тим імовірніше, що вони вже поділилися своїм досвідом з оточенням. Чим сильніше бренд роботодавця, тим вищі лояльність і продуктивність працівників. Докладніше – у статті Ірини Пруднікової, СЕО компанії ANCOR Ukraine.

Ваші «золоті» 96%

Як показало дослідження Randstad Employer Brand Research, проведене в Україні в 2019 році, 96% українських претендентів, перш ніж влаштуватися на роботу, перевіряють репутацію потенційного роботодавця.

Щоб визначити, наскільки важливий бренд роботодавця для вашої компанії, не потрібно збирати багато даних. Варто витратити трохи часу на LinkedIn, ресурси з відгуками та подібні спільноти, і ви дізнаєтеся, як швидко співробітники і кандидати діляться інформацією про вас. В умовах нестачі талантів, що зростає в усьому світі, співробітники вибирають працедавців з кращими брендами.

Вам потрібно буде витратити чимало часу, енергії та бюджету для успішної активації стратегії бренда роботодавця і для досягнення своїх цілей, але врешті-решт ви побачите, що це необхідно.

Ризики негативної репутації

50% кандидатів по всьому світу заявляють, що не готові працювати в компанії з поганою репутацією – навіть при вищій зарплаті.

Ваші зусилля зроблять бізнес привабливішим не тільки для пошукачів, але і для співробітників, які хочуть довгострокових трудових відносин.

І рекрутери, і кандидати називають корпоративну культуру одним з найважливіших факторів, що впливають на вибір роботодавця. Коли кандидати дізнаються про позитивний досвід співробітників і пошукачів у відкритих джерелах, вони відчувають себе більш впевнено, коли надсилають у компанію своє резюме.

Мобільність – ключ до успіху

Оптимізація має бути серед пріоритетів при розробці шляху кандидата. Йдеться про те, що подати заяву на роботу має бути максимально легко. Однак багато компаній, як і раніше, не враховують одну з найважливіших вимог: мобільність.

80% керівників 32 країн світу згодні з тим, що сильний бренд роботодавця дозволяє їм наймати хороших співробітників. Люди працюють не просто в компанії, а в межах певної корпоративної культури, і те, як вони сприймають вас як роботодавця, має першочергове значення.

Ще в 2015 році Дослідницький Центр Pew порахував, що 28% американців, половину яких складають молоді люди, в процесі пошуку роботи користувалися мобільними пристроями. З того часу обсяг використання мобільних пристроїв безперервно зростав, і наразі набагато більше претендентів шукають роботу саме так.

Перш ніж потрапити на сторінку з вашою пропозицією про роботу, кандидат вже провів своє дослідження. Тобто варто активно контролювати якомога більше каналів, щоб правильно формувати сприйняття працівників про вашу організацію. Пам’ятайте про те, що ви маєте обмежений контроль над деякими з цих каналів, особливо це стосується сайтів відгуків. Але ви можете створювати контент, який протистоїть негативним коментарям і підкреслює позитивні.

Незважаючи на такий розвиток подій, кар’єрні портали багатьох компаній, як і раніше, не оптимізовані для мобільних додатків, що призводить до втрачених можливостей залучення і досвідчених, і молодих працівників, чиї цифрові навички користуються великим попитом. Якщо ваш бізнес ще не інвестував у можливості мобільних додатків, це може стати одним з ваших пріоритетів.

Заохочення відгуків

Після створення мобільного каналу для заохочення кандидатів, запросіть співробітників писати відгуки, це підвищить ваші рейтинги. Попросіть їх ділитися позитивними змінами в роботі і на робочому місці: це стане додатковою перевагою для вашого бренда роботодавця. Не тільки сприятиме залученню зовнішніх кандидатів, але і зробить простішим спілкування з колегами. Для цього не потрібні величезні інвестиції. Зробіть це щоденною або щотижневою вправою, винагороджуйте людей або команди за зусилля. Заохочення ваших співробітників може бути веселим і продуктивним досвідом.

67% – на стільки щороку підвищується прибуток на співробітника в компаніях, у яких є чітка стратегія залучення персоналу, за даними світового дослідження Aberdeen у цьому році. Згідно з дослідженням, компанії, які не дбають про свій бренд роботодавця, витрачають на найм одного співробітника на 10% більше. Чи не краще витратити цю суму на створення і підтримку свого бренда?