Все частіше в бізнесових колах говорять про бренд роботодавця (HR-бренд). Що саме криється за цим поняттям? Чому зараз варто дослухатися до тенденцій ринку праці? Чому так важливо компаніям працювати над формуванням позитивного іміджу на ринку праці?

Відповіді на ці та багато інших питань шукатимемо 24 травня у просторі ПроHR під час майстер-класу «Бренд роботодавця: аналітика ринку праці, тенденції та кейси» від rabota.ua у Києві!

Майстер-клас орієнтований на досвідчених HR-менеджерів, керівників відділів, HR-директорів, керівників компаній та власників бізнесу.

У програмі 2 блоки:

Аналітика ринку кандидатів: ситуація сьогодні, прогнози та як працювати з брендом роботодавця в сучасних умовах (Тетяна Пашкіна):

  • аналітика ринку кандидатів – що відбувається, яка ситуація сьогодні і які прогнози – коротко- і довгострокові;
  • огляд ринку українських вакансій – які види робіт користуються популярністю і чим це загрожує роботодавцям;
  • конкуренція з боку зарубіжних роботодавців – чим вабить заробітчанство і чи є можливість утримати співробітників;
  • утримання співробітників – якою бачать атмосферу в компаніях її працівники (за результатами опитувань компанії rabota.ua);
  • навіщо потрібен бренд роботодавця – за даними сайту rabota.ua і даними партнерів;
  • ефективні інструменти просування бренда роботодавця.

Бренд роботодавця та залучення персоналу (Олена Жильцова):

  • бренд як поняття;
  • навіщо розвивати бренд роботодавця;
  • етапи та практичні інструменти побудови бренда роботодавця;
  • як зберігати бренд роботодавця у період трансформацій ринку;
  • Employer branding & engagement та «плюшки-ватрушки», або важливе про підміну понять;
  • створення креативних ідей для комунікації бренда;

Більше про спікерів:

  • Тетяна Пашкіна, HR-експерт компанії rabota.ua

Дві вищі освіти – інженер і психолог. У сфері рекрутингу та управління персоналом Тетяна вже більше 15 років. Працювала у провідних українських і міжнародних компаніях. З 2000 року – в рекрутинговій компанії, з 2006 року – внутрішнім рекрутером. З 2013 р. – HR-експерт сайту rabota.ua. Досвід написання статей з HR-тематики – більше 10 років, понад 1000 статей. Ключові навички – підбір персоналу різного рівня, адаптація. Має багаторічний досвід виступів на профільних конференціях у ролі спікера.

  • Олена Жильцова, організаційний консультант, тренер-практик

Експерт з питань управління командами та корпоративною культурою. Більше 10 років досвіду розробки та проведення навчальних програм і фасилітаційних сесій, модератор всеукраїнських бізнес-конференцій. 2016-2017 рр. – очолювала департамент персоналу та організаційного розвитку ресторанної мережі «Сушія». 2015-2016 рр. – радник генерального директора з питань управління персоналом, керівник HR-напряму «Фармацевтичної фірми «Дарниця». 2014-2015 рр. – консультант з питань управління персоналом при Адміністрації Президента України. Очолювала HR-департаменти на підприємствах харчової промисловості, ІТ-індустрії. Має психолого-педагогічну освіту, МВА-HRM.

24 травня, простір ПроHR (Київ, вул. Костянтинівська 15, 4-й поверх)

Реєстрація учасників з 9:30, початок заходу – 10:00.

Тривалість – 5 годин з перервою на каву.

Вартість участі – 240 грн. з ПДВ.

Реєстрація – за посиланням. Посилання на оплату – в кінці реєстраційної форми.

Реєструйтеся уже сьогодні – кількість місць обмежена!

Оплатити квиток можна онлайн або за рахунком (через бухгалтерію). Для отримання рахунку перейдіть за посиланням в кінці форми реєстрації та збережіть рахунок (або наш менеджер надішле вам рахунок після вашої реєстрації та звернення).

Після завершення тренінгу учасники отримають сертифікати.

Дізнайтеся більше у вашого менеджера або зв’яжіться з нами: +38 (044) 379-28-10; +38 (067) 691-93-23 (вн. 149).

Долучайтеся до нашого заходу у Facebook.