Ната Родінова,
СЕО та співзасновниця івент-агенції Rockets

Незабаром до нас повернуться теплі дні, а з ними і потреба проводити аутдор-тімбілдінги для своєї команди. Ми всі скучили за свіжим повітрям, вилазками на природу та живим спілуванням. А командний дух у багатьох компаніях, насамперед тих, які працюють онлайн, ще трохи і добіжить до відмітки 0. Треба негайно щось із цим робити!

Тож запасаємося терпінням та плануємо сезон травень-жовтень. Ми розробили цілком безпечні варіанти активностей із дотриманням усіх санітарних заходів. Безпека – це найважливіше в наші часи.

Отже, топ ідей-концепцій тімбілдінгів 2021, які підходять для будь-якої компанії та кількості осіб.

1. Оxygen fest

Формат фемелі-феста, насичений киснем, спілкуванням та спортивними розвагами. Цілком безпечний та корисний івент під час пандемії. На захід можна запросити колег зі своїми сім’ями або ж другими половинками та продумати активності, що підійдуть для будь-якої спортивної підготовки, а також закуски у форматі хелсі-стріт-фуд.

2. Vitamin C

Ідея концепції в оздоровленні команди, підвищенні імунітету та командного духу. А яскраві кольори заходу піднімають емоційний стан співробітників на рівень більше норми. Готуємо кольорові декорації, частування фруктами та смузі, запрошуємо спікера на тему ЗСЖ та правильного харчування.

3. Хвоя-кемп

Варіант для виїзного тимбілдингу та справжніх поціновувачів скаутських розваг. Організовуємо кемп у лісі з тематичними квестами та конкурсами у тематиці американських скаутів, отримуємо зміцнення командного духу та душевний формат заходу.

4. RunОК games

Рекомендовано раннім пташкам, що полюбляють бігові та спортивні активності. Особливо тим, хто засидівся біля ноутбуків та зловживав тістечками. Рівень жорсткості змагань регулюється HR-ом та загальною спортивною підготовкою команди. Можна адаптувати під корпоративний марафон, або ж просто організувати тематичний забіг із заохочувальними призами.

5. Aero Day

Оберуть компанії, яких уже важко вразити ідеями та мають на це бюджет. Колеги високо оцінять захід, на якому можна політати одразу на декількох різновидах аероприладів, навчитись керувати коптером та випробувати себе в якості пілота справжнього літака.

6. Wild джунглі

Хто сказав, що джунглі не можна влаштувати десь під Києвом? Наприклад, квест, у якому учасники навчаться основам виживання. Міцний емоційний заряд від івенту гарантую!

7. Коло друзів

Просимо не плутати з радянським сонячним колом. Це душевна мінімалістична концепція на свіжому повітрі з лайт активностями. Акцент на дружню атмосферу та спілкування біля багаття під гітарні акорди. Очищення спогляданням вогню ще нікому не завадило, а інтелектуальні активності та ігри стимулюють мозок. Тож маємо потрійний ефект.

8. Грін пікнік

Це чудовий формат для компаній з підвищеним рівнем КСВ. Івент 2 в 1. Ви врятуєте колег від нудьги і допоможете планеті! Цікавих завдань та етапів тімбілдінгу на еко-тему є цілий океан, від корпоративного прибирання засмічених ділянок міста до висадки дерев.

Концепцій, форматів та ідей безліч, а тепер трошки поговоримо про заходи безпеки.  

Чому раптом масовий івент — це безпечно? Хто відповідальний? А що якщо?.. Безліч питань на пандемічну тему переслідує нас уже більше року.

Поради від мене, як організатора, для розвіювання сумнівів «робити офлайн чи ні»:

1. До. До. До. Проведіть опитування. Відвідувати захід чи ні – це цілковито відповідальність відвідувача. Так, не всі відвідають офлайн-івент, не страшно. Принаймні на заході не буде тих, хто через переживання не зможе бути думками «тут і зараз».

2. До. До. Проведіть інструктаж щодо правил відвідування офлайн-заходу в період карантину в будь-якій доступній формі: письмово, в відео-форматі або усно на самому заході. Краще застосувати всі формати та декілька разів, перевірено!

3. До. Оберіть локацію. Просторий  відкритий майданчик – ідеально! Так  ви забезпечите можливість дотримання дистанції для гостей.

4. І ще раз До. Замовте дезінфекцію приміщення за декілька годин до заходу, якщо обрали закриту локацію. Так ви будете точно спокійні, що застосували вже всі можливі адекватні засоби безпеки.

5. На самому заході. Це найголовніший пункт. Але тут найцікавіше.

  • Дезінфекція повітря для закритих майданчиків. Можна замовити спеціальні апарати на сам захід. Існують такі, що цілком безпечні, та дезінфікують повітря під час всього заходу, за допомогою сертифікованих розчинів. 
  • Обов’язково передбачте санітарні пункти (дезінфектори, санітайзери, маски, рукавички, спрей від кліщів та крем від загару) на всіх етапах локації (вхідна зона, фуд-корт, танцмайданчик, wc) – де тільки можна. На одному заході ми навіть розвісили по лісу рукомийники.
  • Виділіть людей на посаду «санітарний контролер», що перевіряють дистанцію та виконання санітарних заходів гостями івенту. Кількість разрахуйте відповідно до кількості гостей. Але нагадуйте ненав’язливо, щоб не зіпсувати атмосферу заходу.

Звичайно, можна ще роздати всім хула-хупи для дотримання дистанції або ж одягнути задом наперед дощовики для безпечних обіймів, але пам’ятайте, що будь-які запобіжні заходи мають бути адекватними.

На цьому обіймаю та закінчую свій матеріал. Будьте здорові, організовуйте безпечні свята й вірте, це також минеться. До зустрічі офлайн!