Поради для роботодавців

Качка, 25 експертів та море нетворкінгу: як пройшов HR Camp 2021 від robota.ua

Найдминамічніша конференція літа HR Camp: Спекотна проКачка від robota.ua відгриміла в Одесі! 16 липня “перлина біля моря” зустрічала гостей з усієї України. HR-менеджери зі Львова та Києва, СЕО з Харкова та Запоріжжя, HRD з Ужгорода та Дніпра — ми раді були бачити кожного після тривалої розлуки. А ще — приємно здивовані, адже до нас завітали понад 250 гостей! 

Символом HR Camp 2021 стала величезна яскраво-жовта качка, яка, за легендою, дарує щастячко та багато кандидатів усім, хто з нею сфотографується 🙂 

Цьогоріч конференція проходила в новому форматі, який поєднував кілька лекційних та практичних частин. Програма була дуже насиченою та інформативною: за один день на різних сценах виступили 25 топ-спікерів різних напрямків, загальною тривалістю 14 годин! 

У першій половині дня на гостей чекала йога, кава-брейки та великий лекційний потік, а вже після обіду вони мали змогу трішки відпочити, зробити тату та миттєве фото, або ж приєднатися до будь-якого з чотирьох різних потоків. 

Спершу докладніше зупинимось на основних думках експертів, а згодом розкажемо вам, що ще цікавого було на HR Camp: Спекотна проКачка 🙂 

Загальний лекційний потік (Main Stage)

Анна Власова 

Керівниця Школи HRM, професорка Київської школи економіки, консультантка понад 100 українських та міжнародних компаній розкрила тему “Мислити по-іншому: глобальне, абстрактне, системне та аналітичне мислення”.

Анна наголосила на важливості розвитку різних типів мислення, адже в сучасному світі діджиталізується все, крім нього. 

Марія Єфросиніна

Ведуча, громадська діячка та Почесний Посол ООН стала одним із запрошених експертів на конференції robota.ua. Вона виступила з темою “Баланс між особистим життям та кар’єрою. Реальність чи ілюзія?”

Виступ Марії викликав жваву дискусію між гостями та змусив замислитись, а чи існує взагалі такий баланс? Відповідь на це питання у кожного була своя, проте дати собі трішки більше свободи захотілося кожному 🙂 

Панельна дискусія на тему інклюзивності

Наступна зупинка — “Навіщо українському бізнесу Inclusion & Diversity”. Саме цій темі була присвячена панельна дискусія, в якій взяли участь представниці декількох провідних українських компаній:

Модератор: Тетяна Ломакіна, Радниця-Уповноважена Президента України з питань безбар’єрності.

  • Лілія Бушіна, заступниця генерального директора з персоналу, Укрпошта.
  • Анна Толмачова, HRD METRO Cash & Carry Ukraine.
  • Галина Рашевська, Head of Recruitment Vodafone Ukraine.
  • Світлана Кончаніна, керівниця Департаменту із залучення та розвитку талантів, Київстар.

Учасниці обговорили, наскільки зараз важливо компаніям обирати шлях безбар’єрності та чому в майбутньому це принесе лише користь і роботодавцям, і співробітникам. Згодом можна буде переглянути інтерв’ю з учасницями дискусії. 

Після смачного обіду гості та спікери з новими силами занурились у конференцію, щоб отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички. 

Потік Сучасне лідерство

Модератором потоку виступив Павло Ковальский — психолог і консультант з управління, бізнес-тренер, експерт із психографії, стрес-експерт.

П’ятеро експертів протягом 4 годин розкривали тему потоку й надавали корисні матеріали для повного занурення. 

  • Юлія Пилипенко, HRD Raiffeisen Bank, розкрила тему побудови ТОП-команд.
  • Тетяна Петруха, експертка з побудови сервісу, розповіла про роль HR у створенні сервісної культури.
  • Кірілл Манковскі, СЕО robota.ua, поділився актуальною аналітикою ринку праці.
  • Людмила Савицька, HRD Bayadera Group, розкрила секрет, як не втрачати ефективність в гібридних форматах роботи.
  • Анна Метельська, консультантка з психічного здоров’я та добробуту, розповіла про те, що таке емоційна грамотність та навіщо вона потрібна кожному. 

Ми зробили запис трансляції всіх лекцій з Main Stage, тому ви можете одразу їх переглянути: 

Потік HR-маркетинг

Модератором потоку виступив Ярослав Гуменюк — Brand Ambassador, CMO robota.ua. 

Семеро експертів протягом 4 годин розкривали тему потоку й надавали корисні матеріали для повного занурення. 

  • Валентина Христенко, Human Capital директорка INTERTOP Ukraine, й Ігор Фінашкін, CEO та креативний директор IAMIDEA та HUMANZ, розповіли, як створити та впровадити новий HR-бренд.
  • Володимир Дегтярьов, співвласник і CEO PR-агентства Newsfront, поділився думками про роль репутації керівника у привабливості компанії як роботодавця.
  • Катерина Бандуровська, HRD COMFY, поділилась секретами залучення дійсно своїх кандидатів.
  • Юлія Головко та Наталія Ткаченко (Ernst & Young LLC в Україні) розповіли про тренди, які спостерігаються зараз на ринку праці.
  • Анна Добринець, HRD Imperial Tobacco в Україні (частина Imperial Brands), розказала про важливі аспекти комунікації зі співробітниками. 

Воркшоп 1

Модератором першого практичного потоку виступила Дар’я Мусатова, Business Trainer robota.ua. 

Троє експертів протягом 4 годин не словом, а ділом показували, на що здатний людський мозок, якщо його добряче прокачати. 

  • Алла Задніпровська, Founder & CEO Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло», та Тетяна Давидова, Chief Talent Officer at Parimatch Tech, разом з учасниками воркшопу розбирались на практиці, якими способами можна залучати та утримувати таланти. 
  • Віктор Рубльов, тренер з розвитку можливостей мозку та особистої ефективності, довів, що підвищити продуктивність мозку та встигати більше — можна! А допоможе в цьому брейнхакінг 🙂 

Воркшоп 2

Модератором другого практичного потоку виступила Катерина Радько — Employer Brand Manager robota.ua.

Двоє експертів протягом 4 годин разом з учасниками розбирались, як збалансовано змінювати корпоративну культуру та навчитись віртуозно переконувати.

  • Ірина Гнутова, HRD Union Group, розбиралась у тонкощах корпоративної культури та відповідала на питання “Як змінити компанію за рік”. 
  • Олександр Зайома, тренер з публічних виступів та спічрайтер, показав майстер-клас із володіння мовою, мімікою та жестами. 

Ми вдячні всім експертам за цікаві доповіді та дискусії, а також за участь у нашому репортажі #robota_news. Зовсім скоро можна буде побачити випуск з Одеси, а в ньому — безліч інсайтів від наших спікерів. 

 

Що ще цікавого було на HR Camp 2021: Спекотна проКачка?

Дуже-дуже багато всього! 

Окрім лекцій та воркшопів, ми приготували для гостей конференції безліч місць для нетворкінгу. Задля цього обрали локацію Buddha Beach — літній комплекс відпочинку на березі Чорного моря, в якому з комфортом можна розмістити близько 1 000 людей. 

Ранком гості могли трішки розім’ятись на йозі з інструктором, днем — освіжитись прохолодними напоями, а ввечері — поплавати в басейні з міні-качками. 

Також на наших гостей чекали кілька зон з різними активностями: миттєві тату, фотозони від партнерів, острівці морозива, фотобудка та зручні лежаки, що закривали від сонця. 

Ввечері, коли сонечко зайшло за хмари й усі відчули приємний морський бриз, на гостей чекав розіграш подарунків (за активність та цікаві запитання спікерам, авжеж!) та подяка від СЕО robota.ua Кірілла Манковскі. 

А на десерт — смачний фуршет, дискотека, салют та виступи зіркових бендів: “Комікси” з учасницею “Голосу країни” Мартою Адамчук і Heart Beat Brass Band. 

Про це розповідати не будемо: нехай те, що відбулося в Одесі, залишається в Одесі 🙂

Ледь не забули показати вам крутезні пакети учасників! Лише подивіться, скільки всього корисного й яскравого було в кожному. 

  • Екоторбинка
  • Віяло 
  • Розпилювач води (щоб освіжатись)
  • Блокнот та ручка
  • Відривний нотатничок 
  • Захисна маска 
  • Літній стікерпак
  • Маленька жовта качка — на згадку

Вмістити у три хвилини все те, що відбувалося в Одесі 16 липня, було важко, але ми це зробили! І тепер ви можете подитивитись короткий ролик про наш захід: 

Ми вдячні всім партнерам HR Camp 2021: Спекотна проКачка за чудові подарунки, допомогу та підтримку! 

Дякуємо всім, хто був поряд, що розділили цей чудовий день з нами! З нетерпінням чекаємо зустрічі на HR Camp 2022! 

Ваша robota.ua 🙂 

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password