Про Budni
Наші продукти
Найдминамічніша конференція літа HR Camp: Спекотна проКачка від robota.ua відгриміла в Одесі! 16 липня “перлина біля моря” зустрічала гостей з усієї України. HR-менеджери зі Львова та Києва, СЕО з Харкова та Запоріжжя, HRD з Ужгорода та Дніпра — ми раді були бачити кожного після тривалої розлуки. А ще — приємно здивовані, адже до нас завітали понад 250 гостей!
Символом HR Camp 2021 стала величезна яскраво-жовта качка, яка, за легендою, дарує щастячко та багато кандидатів усім, хто з нею сфотографується 🙂
Цьогоріч конференція проходила в новому форматі, який поєднував кілька лекційних та практичних частин. Програма була дуже насиченою та інформативною: за один день на різних сценах виступили 25 топ-спікерів різних напрямків, загальною тривалістю 14 годин!
У першій половині дня на гостей чекала йога, кава-брейки та великий лекційний потік, а вже після обіду вони мали змогу трішки відпочити, зробити тату та миттєве фото, або ж приєднатися до будь-якого з чотирьох різних потоків.
Спершу докладніше зупинимось на основних думках експертів, а згодом розкажемо вам, що ще цікавого було на HR Camp: Спекотна проКачка 🙂
Загальний лекційний потік (Main Stage)
Анна Власова
Керівниця Школи HRM, професорка Київської школи економіки, консультантка понад 100 українських та міжнародних компаній розкрила тему “Мислити по-іншому: глобальне, абстрактне, системне та аналітичне мислення”.
Анна наголосила на важливості розвитку різних типів мислення, адже в сучасному світі діджиталізується все, крім нього.
Марія Єфросиніна
Ведуча, громадська діячка та Почесний Посол ООН стала одним із запрошених експертів на конференції robota.ua. Вона виступила з темою “Баланс між особистим життям та кар’єрою. Реальність чи ілюзія?”.
Виступ Марії викликав жваву дискусію між гостями та змусив замислитись, а чи існує взагалі такий баланс? Відповідь на це питання у кожного була своя, проте дати собі трішки більше свободи захотілося кожному 🙂
Панельна дискусія на тему інклюзивності
Наступна зупинка — “Навіщо українському бізнесу Inclusion & Diversity”. Саме цій темі була присвячена панельна дискусія, в якій взяли участь представниці декількох провідних українських компаній:
Модератор: Тетяна Ломакіна, Радниця-Уповноважена Президента України з питань безбар’єрності.
Учасниці обговорили, наскільки зараз важливо компаніям обирати шлях безбар’єрності та чому в майбутньому це принесе лише користь і роботодавцям, і співробітникам. Згодом можна буде переглянути інтерв’ю з учасницями дискусії. .
Після смачного обіду гості та спікери з новими силами занурились у конференцію, щоб отримати не лише теоретичні знання, а й практичні навички.
Модератором потоку виступив Павло Ковальский — психолог і консультант з управління, бізнес-тренер, експерт із психографії, стрес-експерт.
П’ятеро експертів протягом 4 годин розкривали тему потоку й надавали корисні матеріали для повного занурення.
Ми зробили запис трансляції всіх лекцій з Main Stage, тому ви можете одразу їх переглянути:
Модератором потоку виступив Ярослав Гуменюк — Brand Ambassador, CMO robota.ua.
Семеро експертів протягом 4 годин розкривали тему потоку й надавали корисні матеріали для повного занурення.
Модератором першого практичного потоку виступила Дар’я Мусатова, Business Trainer robota.ua.
Троє експертів протягом 4 годин не словом, а ділом показували, на що здатний людський мозок, якщо його добряче прокачати.
Модератором другого практичного потоку виступила Катерина Радько — Employer Brand Manager robota.ua.
Двоє експертів протягом 4 годин разом з учасниками розбирались, як збалансовано змінювати корпоративну культуру та навчитись віртуозно переконувати.
Ми вдячні всім експертам за цікаві доповіді та дискусії, а також за участь у нашому репортажі #robota_news. Зовсім скоро можна буде побачити випуск з Одеси, а в ньому — безліч інсайтів від наших спікерів.
Дуже-дуже багато всього!
Окрім лекцій та воркшопів, ми приготували для гостей конференції безліч місць для нетворкінгу. Задля цього обрали локацію Buddha Beach — літній комплекс відпочинку на березі Чорного моря, в якому з комфортом можна розмістити близько 1 000 людей.
Ранком гості могли трішки розім’ятись на йозі з інструктором, днем — освіжитись прохолодними напоями, а ввечері — поплавати в басейні з міні-качками.
Також на наших гостей чекали кілька зон з різними активностями: миттєві тату, фотозони від партнерів, острівці морозива, фотобудка та зручні лежаки, що закривали від сонця.
Ввечері, коли сонечко зайшло за хмари й усі відчули приємний морський бриз, на гостей чекав розіграш подарунків (за активність та цікаві запитання спікерам, авжеж!) та подяка від СЕО robota.ua Кірілла Манковскі.
А на десерт — смачний фуршет, дискотека, салют та виступи зіркових бендів: “Комікси” з учасницею “Голосу країни” Мартою Адамчук і Heart Beat Brass Band.
Про це розповідати не будемо: нехай те, що відбулося в Одесі, залишається в Одесі 🙂
Ледь не забули показати вам крутезні пакети учасників! Лише подивіться, скільки всього корисного й яскравого було в кожному.
Вмістити у три хвилини все те, що відбувалося в Одесі 16 липня, було важко, але ми це зробили! І тепер ви можете подитивитись короткий ролик про наш захід:
Ми вдячні всім партнерам HR Camp 2021: Спекотна проКачка за чудові подарунки, допомогу та підтримку!
Дякуємо всім, хто був поряд, що розділили цей чудовий день з нами! З нетерпінням чекаємо зустрічі на HR Camp 2022!
Ваша robota.ua 🙂
Читайте більше за тегами: