Літній HR Сamp

Одеса.  20  липня

20 липня

Одеса

готель

Atlantic Garden
Resort

9 спікерів і
дискусійна
панель

програма

Про HR Camp

Як відпочинок – тільки краще

Шостий рік поспіль rabota.ua проводить майстер-класи, тренінги та конференції для професіоналів у сфері HR. Щороку понад 1 000 представників українських та міжнародних компаній беруть участь у цих подіях в різних містах України: Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові, Вінниці та Києві.

Уже за традицією літня конференція rabota.ua проходить в Одесі.

HR Camp в Одесі – це простір для отримання найактуальнішої інформації, обміну ідеями та розвитку у сфері HR.

Це бізнес-стратегії від провідних HR-експертів України, перевірені тактики, найновіші кейси та практичні інструменти, з якими ви можете працювати уже завтра.
Це можливість поділитися своїм досвідом та навчитися новому у приємній компанії колег і друзів.
Запрошуємо відпочити з користю на HR Camp з rabota.ua!

У програмі

HR-менеджмент

Employee
Experience

HR Marketing

Storytelling for Business

Кому буде цікаво

HR-директорам

HR-менеджерам

Рекрутерам

Керівникам компаній та власникам бізнесу

Наші спікери

Лілія Бушина

Заступник генерального
директора з персоналу,
ПАТ «Укрпошта»

Працює у сфері управління персоналом вже понад 18 років.

До Укрпошти очолювала HR-напрямок в компаніях Tetra Pak Ukraine, Weatherford Ukraine, Метінвест, Creative Group.

У лютому 2015 року долучилась до команди міністра Айвараса Абромавичуса і протягом двох років брала участь у реформуванні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, де успішно впровадила зміни на посаді директора департаменту персоналу.

Навчалась у школі організаційного коучингу Візбаденської академії (Німеччина).

Олена Рубанець

HR-директор,
ТОВ ДУ Україна (Watsons)

Освіта – вища психологічна (університет ім. Т.Шевченка), філологічна (університет ім. М.Драгоманова).

HR-кар’єру розпочала в компанії Avon. Досвід роботи на управлінських позиціях в HR – 10 років: Danone, Credit Agricole Bank, MTI, IDEAL (Азербайджан).

Спеціалізація – change management.

Авторка і ведуча бізнес-тренінгів: «Фасилітація і проектний менеджмент в HR», «Ваше життя як проект», «Настане день, коли слово «коучинг» зникне». Сертифікований коуч (ICC, The psychology of coaching: individuals and teams (CIPD, The British Psychology Society (UK,London). Сертифікований фасилітатор («ToP Facilitator Master», ICA). Сертифікований бізнес-тренер (Project Management, LEAN System (Institute for Six Sigma, Austria).

Олеся Литвиненко

Начальник відділу
навчання та оцінки,
ТОВ ДУ Україна (Watsons)

12 років роботи у сфері навчання персоналу, з них 7 років займалася побудовою системи навчання, впровадженням та розвитком дистанційної форми навчання, розробкою електронних курсів, побудовою програм змішаного навчання, оцінкою персоналу.

Закінчила Запорізький національний університет (факультет соціальної педагогіки та практичної психології). Сертифікати: фахівець з оцінки РРА Thomas (DISC), Personal Development Planning (SHL).

Віталій Султан

Digital-директор,
Київстар

За 15-річну кар'єру пройшов шлях від web-розробника і співвласника дизайн студії до керівника Digital-напрямку в Київстар. На даний момент у цьому напрямку працюють команди Digital-маркетингу та електронної комерції, відділи Big Data і аналітики, служба підтримки клієнтів в електронних каналах, команди розробки і розвитку Digital-продуктів і таких каналів як сайти, боти і мобільні додатки.

До Київстар допомагав будувати онлайн-маркетинг і customer experience в компанії life :), створив Digital-функції в компанії «Воля» і платіжній системі Global Money.

Одержимий новими технологіями. Головними своїми якостями вважає допитливість і завзятість.

Людмила Коваль

Начальник відділу управління персоналом, ПАТ «Фармак»

Людмила Коваль має 15-річний досвід роботи в сфері управління персоналом як в міжнародних так і національних компаніях. Розпочала свій кар’єрний шлях в компанії МакДональдз, де відповідала за операційну діяльність закладу та керувала роботою понад 100 осіб.

З 2014 року працює у фармацевтичній компанії ПАТ «Фармак», спочатку на позиції фахівця з управління персоналом, а з 2017 року займає посаду начальника відділу управління персоналом. На цій посаді Людмила працює над розробкою та впровадженням HR-стратегії компанії, відповідає за формування та підтримку HR-бренду, координує процеси підбору та адаптації, оцінки, навчання та розвитку персоналу, формування кадрового резерву компанії та талант-менеджмент.

Під її керівництвом було автоматизовано процес підбору та адаптації персоналу, впроваджено систему дистанційного навчання працівників, розроблено програму реалізації HR-бренду компанії на наступні 2 роки. Зараз її команда розробляє та впроваджує систему управління знаннями та нові шляхи розвитку персоналу.

Анастасія Стеценко

HR Marketing Specialist,
DataArt, Kyiv

9 років досвіду в HR, спеціалізується на темах HR Marketing і HR-комунікації.

Півтора року тому приєдналася до DataArt, де входить до команди, що займається просуванням бренда роботодавця в діджиталі: job-сайти, форуми, соцмережі, Telegram.

До цього працювала в Luxoft Ukraine, де займалася HR-менеджментом, внутрішніми заходами і комунікаціями.

Фанат спорту, подорожей і соціальних мереж.

Катерина Корнелюк

HR Head, DataArt,
Odessa

Катерина приєдналася до компанії DataArt 6 років тому на момент відкриття одеського центру розробки.

У якості HR Head в DataArt Odessa займається координацією HR-процесів, комунікаціями, побудовою команди.

Захоплюється танцями, спортом і настільними іграми.

Ольга Прохоренко

Директор департаменту персоналу,
Національний банк України (НБУ)

Професійний досвід становить 14 років у напрямі менеджменту персоналу, розробки та впровадження систем підбору, мотивації та розвитку персоналу, грейдування та оплати праці, дослідження та розвитку корпоративної культури і внутрішніх комунікацій . Працювала в середніх і великих компаніях різних сфер: від консалтингу та FMCG до виробництва.

З 2014 року працює в Національному банку України, з вересня 2016 року – на посаді Директора департаменту персоналу. Відповідає за розробку та впровадження HR-стратегії, бренда роботодавця, розвиток та підтримку HR-системи, бере участь у стратегічному плануванні, організаційному розвитку та імплементації Стратегічної ідеї центробанку.

Увійшла в ТОП-20 HR-лідерів України за результатами опитування hh.ua «HR –персона 2018», у 2017 році, за результатами цього ж опитування, визнана одним з кращих HR-лідерів фінансового сектору України. Запрошений викладач Києво-могилянської бізнес-школи (kmbs).

Лейла Алієва

Бізнес-тренер, розробник комунікаційних програм, speechwriter

Професійні навички – практична організація корпоративного університету у великих міжнародних компаніях; планування та запуск корпоративних програм; ведення проектів індивідуального розвитку; запуск нових форматів навчання Action Learning, Open Space Technology, World Cafe.

З 2012 року і до сьогодні – керівник проекту Action Learning / Навчання дією, м. Київ. Проект співпрацює з такими компаніями: Група компанії СКМ, Kusto Agro Group, KERNEL, АСТАРТА, Global Logic, «УАПРОМ», «Інтерпайп», LIFE (Астеліт), Red Head Family Corporation, CENTRAVIS, Syngenta, Deloitte, Luxoft, EPAM, LOHIKA SYSTEMS, CIKLUM, ZEO Alliance, COMFY, DApp DEV, Hacken.

Дискусія

Влада талантів: свобода дій чи життя за правилами?

Ми живемо в часи диктату талантів. Сьогодні кандидати легко продають на ринку праці як своє минуле – досвід, так і своє майбутнє – потенціал. Обирають не їх – а вони. Раніше кандидатів шукали для відкритої вакансії. Тепер таланти «хантять» без роздумів – а позиція знайдеться.

Трансформується філософія відносин між роботодавцем і працівником. Людям замало зарплати – їм необхідні відкритий зворотній зв’язок, свобода дій, право на помилку, гнучкість, розвиток, нові можливості.

Чи готові до цього українські компанії – ментально та інструментально?

Де знаходити, як запрошувати, чим утримувати кращих? Відповіді від експертів – на дискусійній панелі.

Учасники дискусії

Катерина Бандуровська

HR-бізнес-партнер, Luxoft Україна, Дніпро, засновник HR-Go! - Community

Досвід у сфері управління персоналом – понад 8 років. Практика налагодження HR-процесів в ритейлі та ІТ (група компаній «Алло», Luxoft Україна).

Із основних здобутків: розробка та впровадження HR-стратегії, побудова системи внутрішніх комунікацій в регіональній мережі. Експертиза в питаннях залученості персоналу та утримання талантів.

Валерія Задорожна

Директор департаменту з підбору персоналу, ТОВ «Нова пошта»

Закінчила Національний університет харчових технологій за напрямком «Менеджмент організацій».

У сфері управління талантами працює з 2013 року. Валерія – стратегічний партнер, системний і талановитий керівник. Пройшла шлях від лінійного менеджера до директора департаменту рекрутингу у великій логістичній компанії. Старт успішної кар’єри розпочала зі всеукраїнської мережі супермаркетів «Еко Маркет», де протягом 3 років пройшла шлях від провідного менеджера до керівника відділу підбору та адаптації персоналу. Наступною сходинкою стала позицію керівника відділу з підбору персоналу в компанії «Агромарс» ТМ «Гаврилівські курчата».

У компанії Нова пошта працює з 2017 року на позиції директора департаменту підбору персоналу. Ідейний натхненник і драйвер змін команди рекрутингу – лиш мала частина того, що характеризує Валерію та її роль у команді.

Ключові процеси і напрямки HR, за які відповідає Валерія: розробка та удосконалення процесу залучення і найму персоналу; організація і контроль підбору персоналу; контроль бюджет департаменту.

Серед досягнень Валерії: збільшення вхідного потоку кандидатів за рахунок розширення каналів комунікації, оптимізація процесу підбору і оформлення, збільшення відсотку комплектації до рекордних у компанії 95% у «високий» сезон, оптимізація фонду оплати праці без втрати продуктивності.

Людмила Савицька

HR-директор,
Bayadera Group

Вища психологічна, філологічна освіта – університет ім. Т.Шевченка.

HR-кар’єру розпочала у 2006 році. Має досвід роботи на управлінських позиціях в УБА Консалтинг, Автоімпекс, Крокус-М, Тейлор Нельсон Софрез Україна, Український Медіа Холдинг.

У компанії Bayadera Group – з 2011 року. Пройшла кар’єрний шлях від провідного HR-менеджера до HR-директора.

Має успішний досвід ведення масштабних проектів у напрямку HR: «Корпорація та організаційна культура», «Кадровий резерв і оцінки потенціалу», «Оцінка ефективності», «Залученість персоналу і лояльність», мотиваційні програми для працівників компанії.

Пройшла навчання у Global HR Pro, тренінги – «Метапрограми та бізнес-практики», «Щастя в діяльності» Sunny Grosso, «Нейромаркетинг» Dr. N. Dimitriadis та ін.

Інга Мілевська

Директор з управління персоналом, СП «Вітмарк-Україна» ТОВ

Професійний досвід – понад 15 років у сфері менеджменту персоналу, розробки та впровадження систем підбору, мотивації та розвитку персоналу, оплати праці, дослідження та розвитку корпоративної культури і внутрішніх комунікацій.

Закінчила Київський державний економічний університет за спеціальністю «Управління трудовими ресурсами», має кваліфікацію магістра ділового адміністрування.

Має досвід роботи в компаніях державної та приватної форми власності, на підприємствах нафтопереробної, поліграфічної, енергетичної, фармацевтичної галузей.

З 2016 року працює на посаді директора з управляння персоналом в СП «Вітмарк-Україна» ТОВ. Відповідає за розробку та впровадження HR-стратегії, бренд роботодавця, підтримку HR-системи, зокрема, підбір персоналу, навчання та розвиток, систему управління ефективністю, політику винагороди та систему компенсацій та пільг, адміністрування та супроводження персоналу, розвиток HR-аналітики, корпоративної культури.

Оксана Швед

Директор з персоналу,
«Цитрус»

Закінчила Харківський національний університет внутрішніх справ за напрямом «Психологія».

За роки своєї кар’єри працювала у таких компаніях, як «Varus» (HR-директор), «Обжора» (HR-директор), «DEA Cosmetics» (Тбілісі) (СЕО), «Duty Free» (СЕО), Softline «Бізнес-практика» (СЕО).

У «Цитрусі» – з квітня 2018 року. До зон відповідальності Оксани належать: участь у стратегічному плануванні розвитку компанії та функцій HR; контроль пошуку і підбору персоналу; розробка та впровадження змін в системі оплати праці та програм мотивації персоналу; розробка та оптимізація процесів оцінки, адаптації, навчання, наставництва; проведення заходів, направлених на розвиток корпоративної культури; підтримка і розвиток системи внутрішніх комунікацій.

Олександра Альхімович

викладач Львівської
бізнес-школи УКУ (LvBS),
Центру лідерства УКУ

Близько 5 років займала ключові позиції у компанії Luxoft Ukraine. На посаді керуючого директора відповідала за розвиток бізнесу в Україні, операційне управління компанією, побудову системи ефективної взаємодії підрозділів.

Раніше Олександра працювала на керівних посадах в компаніях Exigen Services і Rainford Milk factory.

Модератор
дискусійної панелі:

Анна Соловйова

HRBP rabota.ua

Сертифікований бізнес-тренер, HR-експерт, HR-партнер, автор статей та аналітичних матеріалів для профільних та всеукраїнських ЗМІ.

У HR-сфері з 2010 року. Досвід управління персоналом компаній FMCG та ІТ-напрямків.

Успішно розробила та реалізувала комплексну HR-стратегію в компанії АВК: програму з підбору, навчання і розвитку персоналу; вибудувала концепцію формування корпоративної культури та позиціонування HR-бренда компанії.

На позиції HRBP rabota.ua – з 2017 року. За цей час побудувала та організувала ефективну взаємодію управлінських команд, запровадила та реалізувала методику OKRs, визначила складові та почала розвивати бренд компанії як роботодавця.

Щоденний виклик собі, вихід із зони комфорту – основні складові мотивації до саморозвитку та вдосконалення.

Модератор
конференції:

Олена Гоноровська

Кар’єрний та
HR-консультант

Понад 10 років досвіду роботи у мультинаціональних компаніях (Samsung Electronics, Kraft Foods (Mondelez) в HR-функції, розвитку власної рекрутингової агенції HUNTBERRY, індивідуального консультування з питань розвитку кар’єри в міжнародних компаніях.

Спеціалізується на побудові і розвитку функції залучення людей в організацію (рекрутинг, онбординг), розвитку навичок управління людьми і командами та на фасилітації командної взаємодії.

До HR Camp залишилося

Вартість квитків

1 учасник
6 липня включно: 2 400 грн
7-20 липня включно: 3 000 грн
2 учасники
6 липня включно: 4 300 грн
7-20 липня включно: 5 700 грн
3 учасники
6 липня включно: 5 700 грн
7-20 липня включно: 8 100 грн
4-й та кожен
наступний квиток
6 липня включно: 1 900 грн
7-20 липня включно: 2 700 грн

Оплатити квиток можна онлайн або банківським переказом за рахунком.

Якщо ви оплачуєте квиток банківським переказом, після реєстрації наш менеджер надішле рахунок на вказану вами електронну адресу

FAQ

Чи можна стати партнером конференції? Що для цього потрібно?
Так, ми відкриті для партнерства в рамках конференції. Щоб стати партнером події, напишіть нам на адресу MarinaL@rabota.ua з поміткою «Партнерство на HR Camp» – і ми розглянемо вашу пропозицію.
Чи діють знижки при купівлі більше ніж 1-го квитка?

Так. Знижки діють при купівлі 2-х та більше квитків. Чим більше квитків купує учасник, тим менша ціна за один квиток. З цінами ви можете ознайомитися на цій сторінці.

Більш того, до 6 липня діють спеціальні ціни ранньої реєстрації.

З 7 до 20 липня включно придбати квитки можна буде за регулярною ціною.

Як оплатити квиток на HR Camp?

Також сплатити за квиток можна банківським переказом за рахунком. У такому випадку після реєстрації наш менеджер надішле рахунок на електронну адресу, вказану вами під час реєстрації.

Для оплати квитка натисніть кнопку «Оплатити онлайн» на цій сторінці.

Як зареєструватися на HR Camp?
Для реєстрації натисніть кнопку «Взяти участь» на цій онлайн-сторінці і заповніть форму. Після реєстрації, будь ласка, оплатіть квиток. Реєстрації, за якими немає оплат за день до дати події, є недійсними.

Як проходить HR Camp

Наші партнери

ПроHR

Платформа, яка об’єднує HR-спільноту – поради і статті

Читати