Осінній HR Сamp

14 вересня. Львів

14 вересня

7 спікерів та інтерактивна
сесія

програма

Про HR Camp

Як відпочинок – тільки краще

Шостий рік поспіль rabota.ua проводить майстер-класи, тренінги та конференції для професіоналів у сфері HR. Щороку понад 1 000 представників українських та міжнародних компаній беруть участь у цих подіях в різних містах України: Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Одесі, Харкові, Вінниці та Києві.

Уже за традицією Осіння конференція rabota.ua проходить у Львові.

HR Camp – це простір для отримання найактуальнішої інформації, обміну ідеями та розвитку у сфері HR.

Це бізнес-стратегії від провідних HR-експертів України, перевірені тактики, найновіші кейси та практичні інструменти, з якими ви можете працювати уже завтра.
Це можливість поділитися своїм досвідом та навчитися новому у приємній компанії колег і друзів.
Запрошуємо відпочити з користю на HR Camp з rabota.ua!

У програмі

Глобальні
тренди в HR

Мотивація

Аналітика

Інтерактивна HR-сесія

Кому буде цікаво

HR-директорам

HR-менеджерам

Рекрутерам

Керівникам компаній та власникам бізнесу

Наші спікери

Модератор події:

Олена Гоноровська

Кар’єрний та
HR-консультант

Понад 10 років досвіду роботи у мультинаціональних компаніях (Samsung Electronics, Kraft Foods (Mondelez) в HR-функції, розвитку власної рекрутингової агенції HUNTBERRY, індивідуального консультування з питань розвитку кар’єри в міжнародних компаніях.

Спеціалізується на побудові і розвитку функції залучення людей в організацію (рекрутинг, онбординг), розвитку навичок управління людьми і командами та на фасилітації командної взаємодії.

Анна Соловйова

HRBP rabota.ua

Сертифікований бізнес-тренер, HR-експерт, HR-партнер, автор статей та аналітичних матеріалів для профільних та всеукраїнських ЗМІ.

У HR-сфері з 2010 року. Досвід управління персоналом компаній FMCG та ІТ-напрямків.

Успішно розробила та реалізувала комплексну HR-стратегію в компанії АВК: програму з підбору, навчання і розвитку персоналу; вибудувала концепцію формування корпоративної культури та позиціонування HR-бренда компанії.

На позиції HRBP rabota.ua – з 2017 року. За цей час побудувала та організувала ефективну взаємодію управлінських команд, запровадила та реалізувала методику OKRs, визначила складові та почала розвивати бренд компанії як роботодавця.

Щоденний виклик собі, вихід із зони комфорту – основні складові мотивації до саморозвитку та вдосконалення.

Дмитро Козлов

Виконавчий директор Асоціації професіоналів з управління персоналом HRForum

Співзасновник і виконавчий директор Асоціації професіоналів з управління персоналом HRforum, починаючи з 2015 року. Директор HR-TECH Annual Conference & Expo Digital HR Ukraine.

З 2001 по 2016 рік займався проектами із забезпечення та обслуговування персоналу в Україні, РФ, Середній Азії. Серед клієнтів: Vodafone, Kuehne+Nagel, Hyatt, Porsche, Billa, ECOL, Efes, Carlsberg, METRO C&C та ін.

Володіє понад 15-річною експертизою в проектах з управління персоналом у сфері логістики, виробництва, телекомунікацій, рітейлу, у сфері гостинності. Має практичний досвід у промисловості (хімічна промисловість), адмініструванні (енергетика й металургія) та продажах (FMCG).

Юлія Романцова

Комерційний директор
May Food Ukraine

Закінчила Черкаський державний університет ім. Б.Хмельницького (спеціальність – хімія) та Черкаський державний технічний університет за напрямком «Економіка підприємства». Отримала ступінь Executive MBA в Единбурзькій бізнес-школі Східної Європи (Heriot-Watt University).

Кар’єру розпочала у компанії «NEMIROFF» на посаді керівника департаменту операційного планування та сервісу клієнтів і заступника начальник відділу експорту. Працювала на позиції заступника директора з операційної діяльності в компанії «ЛВН Лімітед» (виробник лікеро-горілчаної продукції під ТМ Nemiroff).

У 2015-2016 рр. – операційний директор ДП «Укрспирт», монополісті на українському ринку з виробництва етанолу. З 2016 року – директор з продажів на ринку України компанії «ЛВН Лімітед». З 2017 року і дотепер – комерційний директор «May Food Ukraine» – виробник чайної продукції під ТМ Майський, Лісма, Richard, Curtis.

У роботі своєю місією вважає реалізацію ефективної системи досягнення стратегічних цілей шляхом забезпечення генерації доходу, достатнього грошового потоку, зниження витрат, якості процесів та конкурентних переваг компанії.

Наталія Пилат

кандидат психологічний наук, PhD, екс-HRD Телерадіокомпанії «Люкс», компанії «М-Фон»

Закінчила філософський факультет ЛНУ ім. І. Франка, спеціальність психологія. Науковий ступінь PhD в галузі організаційної психології University of Naples Federico II, Italy. Брала участь у короткострокових програмах та проходила стажуваннях у міжнародних університетах: University of Bologna (Italy), Blaise Pascal University (France), Central European University (Hungary), Warsaw School of Social Psychology (Poland), IFL at Stockholm School of Economics (Sweden).

Працювала керівником відділу персоналу «Телерадіокомпанії Люкс» та компанії «М-ФОН». Досвід тренерської та викладацької роботи з дорослою аудиторією більше 8 років. Досвід створення та організації служби управління персоналом. Формування організаційної структури та оптимізація штатного розкладу. Розробка та впровадження системи навчання та мотивації персоналу. Сфера професійних інтересів: організаційна психологія та управління персоналом, а саме: емоційний інтелект в роботі, лідерство, кар’єрний успіх та суб’єктивне благополуччя.

Катерина Бандуровська

HR-бізнес-партнер, Luxoft Україна, Дніпро, засновник HR-Go! - Community

Досвід у сфері управління персоналом – понад 8 років. Практика налагодження HR-процесів в ритейлі та ІТ (група компаній «Алло», Luxoft Україна).

Із основних здобутків: розробка та впровадження HR-стратегії, побудова системи внутрішніх комунікацій в регіональній мережі. Експертиза в питаннях залученості персоналу та утримання талантів.

Андрій Ніколов

Міжнародний тренер,
CEO IT STEP Bulgaria

Місія – побудова високоефективних організацій.

Має управлінський досвід у медіа (СТБ, телеканал «Україна»), в IT (Altumea, IT STEP Bulgaria) та громадських організаціях (член управління HR-комітету Європейської бізнес-асоціації, виконавчий директор HRFORUM, AIESEC, AEGEE, JCI).

Як тренер і учасник брав участь в освітніх заходах в Україні, Білорусі, Росії, Казахстані, Швейцарії, Болгарії, Іспанії, Великобританії та США. Учасник менеджмент-туру у найкращі компанії Кремнієвої долини (2007).

Сертифікований NLP-тренер (by Frank Pucelik).

Автор моделі корпоративної ефективності.

Валентин Кім

Психолог, консультант,
бізнес-тренер

Має 20-річний досвід роботи як психолог, майже 10-річний досвід в HR-сфері та працює бізнес-тренером більше 5 років.

Ключовий професійний інтерес – поведінкова психологія, вплив сценарної поведінки на професійну діяльність, руйнування старих та формування нових сценаріїв і установок, персональна ефективність.

Авторські тренінгові продукти:

• Протидія емоційному вигоранню. У рівні емоційного вигорання.

• Невербальна поведінка – приховані сигнали в комунікації, переговорах, на співбесідах.

Інтерактивна сесія

«Дизайн-мислення в HR: шукаймо проривні рішення разом»

Дизайн-мислення – методологія, яка допомагає знаходити інноваційні рішення, зокрема – в галузі людського капіталу. В його основі – вивчення і покращення досвіду людини. Для функції HR застосування дизайн-мислення означає перехід від ролі «розробника процесів» до «архітектора досвіду працівників». Це пошук простих, зручних, «людино-центричних» рішень.
Цю методологію уже використовують компанії-лідери: Coca Cola запровадила нові мобільні канали комунікації з працівниками і перебудувала кар’єрні сайти; Nestle розробляє інтуїтивні і гнучкі навчальні програми; Cisco згенерували 105 рішень для реорганізації HR-функції та переходу до фокусу на потребах працівників.
Беріть участь в інтерактивній сесії з дизайн-мислення на конференції HR Camp – та станьте переможцем: генератором ідеї, яка буде визнана найкращою. Пам’ятайте: у звіті Bersin від Deloitte дизайн-мислення визнано однією з критичних HR-компетенцій сучасності. Час отримати конкурентну перевагу!

До HR Camp залишилося

Вартість квитків

1 учасник
26 серпня включно: 2 400 грн
27 серпня-14 вересня включно: 3 000 грн
2 учасники
26 серпня включно: 4 300 грн
27 серпня-14 вересня включно: 5 700 грн
3 учасники
26 серпня включно: 5 700 грн
27 серпня-14 вересня включно: 8 100 грн
4-й та кожен
наступний квиток
26 серпня включно: 1 900 грн
27 серпня-14 вересня включно: 2 700 грн

Оплатити квиток можна онлайн або банківським переказом за рахунком.

Якщо ви оплачуєте квиток банківським переказом, після реєстрації наш менеджер надішле рахунок на вказану вами електронну адресу.

FAQ

Чи можна стати партнером конференції? Що для цього потрібно?
Так, ми відкриті для партнерства в рамках конференції. Щоб стати партнером події, напишіть нам на адресу MarinaL@rabota.ua з поміткою «Партнерство на HR Camp» – і ми розглянемо вашу пропозицію.
Чи діють знижки при купівлі більше ніж 1-го квитка?

Так. Знижки діють при купівлі 2-х та більше квитків. Чим більше квитків купує учасник, тим менша ціна за один квиток. З цінами ви можете ознайомитися на цій сторінці.

Більш того, до 26 серпня діють спеціальні ціни ранньої реєстрації.

З 27 серпня до 14 вересня включно придбати квитки можна буде за регулярною ціною.

Як оплатити квиток на HR Camp?

Для оплати квитка натисніть кнопку «Оплатити онлайн» на цій сторінці.

Також сплатити за квиток можна банківським переказом за рахунком. У такому випадку після реєстрації наш менеджер надішле рахунок на електронну адресу, вказану вами під час реєстрації.

Як зареєструватися на HR Camp?
Для реєстрації натисніть кнопку «Взяти участь» на цій онлайн-сторінці і заповніть форму. Після реєстрації, будь ласка, оплатіть квиток. Реєстрації, за якими немає оплат за день до дати події, є недійсними.

Як проходить HR Camp

Наші партнери

ПроHR

Платформа, яка об’єднує HR-спільноту – поради і статті

Читати