Поради для роботодавців
Loading Події

« Повернутися до календаря

  • This event has passed.

Зустріч «Employee Value Proposition як інструмент побудови бренду роботодавця»

Квітень 22, 18:30 - 20:30

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Розвиток бренду роботодавця має позитивний вплив на рівень лояльності та задоволення працівників, їх утримання, прихильність до роботодавця та вирізнення з-поміж конкурентів на ринку праці. Організації, які активно працюють над брендом роботодавця, як результат отримають збільшення інтересу зі сторони потенційних працівників та підвищення рівня лояльності та відданості теперішніх працівників.

Всі чули, що EVP – це невід’ємний атрибут бренду роботодавця. А чи справді це так і для чого взагалі потрібен EVP, як його сформувати та що з ним далі робити – це питання, на яке ми шукатимемо відповідь протягом нашої зустрічі.

А також говоритимемо:

  • що таке бренд роботодавця;
  • на що він впливає;
  • як його будувати;
  • що таке EVP;
  • про проект EVP в компанії «Intellias»;
  • та як працювати з цим меншим компаніям з мінімальним бюджетом та одним спеціалістом HR Generalist.

Спікери: Ольга Дюжева – Sr. Director, Employee Experience at Intellias

та Наталя Забитівська – HR-консультантка, Talent Success Lead at SoftServe

Дата: 22 квітня

Час: 18:30-20:30

Місце: Online (Zoom)

Вартість участі : Earle Birds – 200 грн, Late Birds – 300 грн

Реєстрація за посиланням.

Деталі

Дата:
Квітень 22
Час:
18:30 - 20:30
Сайт:
https://www.facebook.com/hritclub/

Організатор

IT HR Club
Е-mail:
it.hr.club.lviv@gmail.com
Сайт:
https://2event.com/events/1863236#/

Lost Password