Як безболісно та результативно провести коригуючу розмову з підлеглим? За яким сценарієм її побудувати? Як отримати бажаний результат для усіх сторін? Питанням вдалого проведення конструктивної бесіди з командою був присвячений майстер-клас, який відбувся 9 лютого в ПроHR хабі rabota.ua.

Захід відкрила HR-експерт rabota.ua Тетяна Пашкіна, окресливши основні тренди на ринку управління персоналом. Окрім останньої аналітики, Тетяна зробила акцент на важливості формування та розвитку бренду роботодавця. В умовах постійно зростаючої кількості вакансій та демографічної ситуації в країні посилюється конкуренція серед компаній. Отже, радить експерт, потрібно боротися за свого кандидата, налагоджувати контакт та надавати якомога більше інформації про кар’єрні можливості компанії.

Ефективна коригуюча бесіда з підлеглим на майстер-класі від rabota.ua

Секрети вдалої корективної розмови з командою розкрила Оксана Грабар, досвідчений тренер напрямку «менеджмент та лідерство», автор та ведуча Школи Тренерів, CEO Training for Business. Учасники дізналися про цілі коригуючої бесіди, причини того, чому працівники «вмикають» режим самозахисту, та про моделі її проведення при коригуванні поведінки, стандартів роботи і оцінки результатів. Доповідач зазначила, що важливою складовою процесу є подальша підтримка підлеглих та зворотний зв’язок.

Ефективна коригуюча бесіда з підлеглим на майстер-класі від rabota.ua

Перевірені на досвіді методики та влучні приклади Оксана доповнила практичними заняттями у групах. Поза увагою не залишилися і питання від аудиторії та обмін досвідом.

Ефективна коригуюча бесіда з підлеглим на майстер-класі від rabota.ua

«Коригуюча розмова – це одна із найбільш складних задач, адже зачіпає цілу низку комплексів, потреб, цінностей. Тож, завдання керівника – тримати в голові такі два критерії: як бесіда вплине на ефективність та на мотивацію і бажання працювати. Наша мета як управлінців – чітко пояснити, які виникли проблеми чи питання, і зробити так, щоб працівники самі захотіли змінити ситуацію. Інакше кажучи, щоб після бесіди у співрозмовника виросли крила», – підсумувала Оксана.

Фотозвіт з майстер-класу можна переглянути за посиланням.