14 квітня відбулась пряма трансляція урочистої церемонії Randstad Employer Brand Research, під час якої було оголошено результати цьогорічного незалежного міжнародного дослідження бренду роботодавця в Україні. В рамках дослідження міжнародна стаффінгова група ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad оголосили перелік компаній, які українці обрали найпривабливішими!

Серед найвагоміших критеріїв вибору роботодавця українці зазначили: 

  • 79% – привабливу заробітну плату та соціальний пакет  
  • 70% – фінансову платоспроможність  
  • 64% – кар’єрне зростання  
  • 62% – приємну робочу атмосферу  
  • 57% – цікаву роботу 

39% українських працівників приваблює можливість працювати віддалено, що перетворює цей критерій на менш важливий за інші. Жінки та працівники з вищою освітою схильні оцінювати його вище, однак недостатньо високо, у порівнянні з більш вагомими. Для працівників, які працюють за сумісництвом, віддалена робота важливіша (46%), аніж для середньостатистичного працівника (39%). 

Двох із трьох працівників було залучено до рішення щодо необхідності віддаленої роботи, тоді як інші співробітники, які працюють віддалено, не залучалися до вибору цього формату. Більше половини працівників з вищою освітою продовжували працювати у звичайному режимі (56%). 

45% працівників було відправлено у відпустки за власний рахунок, або вони взагалі втратили роботу, почали працювали за новими умовами, чи з інших причин побачили зміни у характері зайнятості через COVID-19. 

Більша частка тих, хто став безробітним, була серед працівників із освітою нижче середньої (15%) та середньою (13%).​ Серед тих, хто почав працювати більше, вирізняються працівники з вищою освітою (6%).Однак, більшість українців продовжували працювати у звичайному режимі. Переважно це стосується чоловіків, працівників старше 35 років і тих, що мають вищу освіту. 

За останні 6 місяців 13% українських працівників змінили роботодавця. Більшу частку складають чоловіки (15%), що вказує на те, що жінки (12%) були менш схильними до переходу. Ще 27% працівників мають намір змінити роботодавця у найближчі 6 місяців. 

Сайти з пошуку роботи (49%) та особисті зв’язки (48%) – канали, які найчастіше використовували ті, хто змінив роботодавця. Молодь та працівники з вищою освітоюнадають перевагу вебсайтам компаній з інформацією про вакансії. Чоловіки частіше за жінок шукають роботу за допомогою Google, як і представники робітничих спеціальностей. 

У ході дослідження привабливості роботодавців респонденти визначили найпривабливіших роботодавців в різних індустріях українського ринку. 

В окремих галузях економіки нагороду отримали: 

  • Автомобільна промисловість – АВТ Баварія 
  • Фармацевтика – Bayer 
  • Харчові товари народного споживання – Coca-Cola 
  • Нехарчові товарів народного споживання – L’OREAL 
  • Хімічна та агрохімічна промисловість – BASF 
  • Інформаційні технології – GlobalLogic 
  • Нехарчова роздрібна торгівля – Adidas 
  • Харчова роздрібна торгівля – METRO Cash and Carry 
  • Фінансові послуги – Національний Банк України 
  • Телекомунікації – Nokia Solutions and Networks 
  • Сільське господарство – Континентал Фармерз Груп 
  • Металургія та гірничодобувна промисловість – ArcelorMittal 
  • Транспорт і логістика – DHL 
  • Засоби масової інформації – StarLightMedia 
  • Машинобудування – КБ Південне 

За умовами премії, головну статуетку дизайнера Марселя Вандерса отримали два найпривабливіших роботодавця – національна і міжнародна компанії. Найпривабливішим національним роботодавцем другий рік поспіль визнано Групу Нафтогаз. Найпривабливішим міжнародним роботодавцем третій рік поспіль стала компанія Samsung.  

Щиро вітаємо переможців! 

Інформаційними партнерами урочистої церемонії виступили: 

Запис прямої трансляції церемонії  

Партнер трансляції – Unistaff

Ведуча церемонії – телеведуча, модель та письменниця Ольга Фреймут

Почесний гість церемонії – компанія JTI Україна,  

Спеціальний гість церемонії – Раду Поклітару, головний балетмейстер Академічного театру “Київ Модерн-балет”, заслужений діяч мистецтв України, лауреат Національної премії України ім. Т.Шевченка, лауреат премії “Людина року – 2017”, народний артист Молдови, лауреат міжнародних конкурсів. 

Спікери церемонії:
Ребекка Хендерсон, член Виконавчого Комітету, генеральний директор з глобального бізнесу, Randstad Group
Гарі Боттка, керуючий директор зі стратегічних клієнтів, Randstad Group
Ян Денис, директор із зовнішніх комунікацій і зв’язків з громадськістю, Randstad Group 

Запрошені спікери від роботодавців:
Пол Холловей, генеральний директор JTI Україна
Василь Бовділов, генеральний директор 
Unilever
Кірілл Манковскі, генеральний директор 
robota.ua

Доповідачі:
Ірина Пруднікова, СЕО, 
ANCOR Ukraine 

Юрій Перч, територіальний директор, ANCOR Ukraine 

Андрій Данілюк, директор з развитку бизнесуANCOR Ukraine 

Нагадуємо, що міжнародне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research охопило понад 200 000 респондентів у 34 країнах світу. Усі країни-учасниці дослідження генерують 80% світової економіки. Сукупні дані повністю відображають глобальні тренди на світовому ринку праці. 

В українському дослідженні взяли участь 6,703 респондента. Вибірка проводилася за статтю, віком, рівнем освіти та географією респондентів. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз перебувають у процесі пошуку роботи, представники різних галузей та професій віком від 18 до 65 років.  

Оцінка компаній відбувалася за наступними ключовими критеріями: 

  • фінансова платоспроможність, 
  • безпечна робота в умовах COVID-19 
  • можливість працювати віддалено/з дому 
  • застосування найпередовіших технологій 
  • хороша репутація 
  • гарантії зайнятості 
  • кар’єрне зростання 
  • соціальна відповідальність 
  • цікава робота 
  • приємна робоча атмосфера 
  • баланс між роботою та особистим життям 
  • приваблива заробітна плата й соціальний пакет

Юрій Перч, територіальний директор, ANCOR Ukraine: “Фактично, ця церемонія, ця премія – людський вимір діяльності нас у корпораціях. На тлі того, що ми говоримо про діджиталізацію, про роботизацію, про щось, що замінить людей, це дуже важливо. Це – людський, гуманістичний вимір, отже, ми відштовхувалися від ціннісних, мотиваційних засад, від того, що рухає людьми, від того, що надає сенс їх діяльності та життю. Виходячи з цього, концепт work-life balance (баланс між роботою та особистим життям) треба відкоригувати до work-sence balance. Чим більше сенсу у ваших співробітників, у вашої команди, чим більше можливостей для реалізації їх особистості, тим вмотивованіше й ефективніше вони будуть працювати”.