Залучення більшої кількості людей, які працюють за межами вашої географії, надає безмежні можливості для розширення вашого резерву талантів. Пандемія COVID-19 змусила багато компаній швидко перейти на дистанційну роботу у 2020 році, а початок повномасштабної війни закріпив цю тенденцію. І це, своєю чергою, призвело до бурхливого розвитку дистанційного рекрутингу.

На жаль, велика кількість бізнесів сприймають це як обмеження, а не як можливості. І хоча віддалена робота все ще залишається дуже поширеною, компанії прагнуть повернутися до традиційної особистої роботи. І це навіть попри нестачу талантів. А з огляду на те, що так багато талановитих людей розкидано по всьому світу, їх виключення означає, що організації втрачають величезний потенціал.

Тож, критично важливими стають моменти посилення поштовху до віддаленого наймання, а також використання впливу, щоб допомогти рекрутерам побачити цінність цього майже невикористаного ресурсу. Однак ми не можемо використовувати наші стандартні методи підбору персоналу, щоб успішно залучити віддалених спеціалістів. 

Ось кілька практик, які працюють.

Побудова зв’язків віддалено

Рекрутинг завжди багато в чому ґрунтувався на встановленні міжособистісних зв’язків. Від особистих ярмарків вакансій до особистих співбесід — ці точки дотику втрачаються під час дистанційного наймання. Відсутність спілкування віч-на-віч може ускладнити встановлення порозуміння з кандидатами та оцінку культурної відповідності.

Щоб подолати цю проблему, рекрутери повинні максимально використати віртуальні точки дотику. Необхідно сприймати відео як основний спосіб спілкування, але практика показує, що відеорозмови бувають різними. Стає важче бути неформальними і читати мову тіла. Для успішної взаємодії потрібно більше жестів і кивків головою — тут доречно було б взяти уроки в акторів, які мають перебільшувати свої рухи. Ви також можете використовувати персоналізовані електронні листи та соціальні мережі для залучення кандидатів. І не забудьте поділитися фотографіями та відео, які допоможуть кандидатам зазирнути в культуру вашої компанії.

Оцінка навичок і відповідності

Це та сфера, де нові технології можуть допомогти. Хоча більшість рекрутерів вважають, що вони повинні бачити людей та особисто проводити співбесіди з кандидатами, щоб точно оцінити їх, є мало доказів на підтвердження цієї позиції.

Відеоінтерв’ю, заздалегідь записані відповіді, оцінювання навичок і віртуальні пробні завдання дозволяють точно проаналізувати навички та вміння. Наприклад, Upwork використовує онлайн-випробування, щоб дозволити фрилансерам продемонструвати свої компетенції, виконуючи реальні проєктні завдання. Інші фірми пропонують ігрові тести чи симуляції з метою оцінки можливостей кандидата. І вони часто є менш упередженими та більш ефективними, ніж будь-яке інтерв’ю. Чим більше ви зможете змоделювати особистий досвід у цифровому форматі, тим кращою та більш об’єктивною буде ваша оцінка.

Підтримка взаємодії

Відсутність особистого контакту ускладнює утримання кандидатів протягом тривалих процесів наймання. На кожному етапі працевлаштування ви повинні активно спілкуватися, щоб запобігти відмові та переконатися в тому, що кандидати все ще зацікавлені.

Чат-боти можуть миттєво відповідати на запитання кандидатів і надавати оновлену інформацію про їхній статус. Налаштування регулярної електронної розсилки для інформування всіх кандидатів про компанію та інші питання також може допомогти їм відчути себе причетними та залученими.

Адаптація вашої стратегії та тактики

Багато компаній розробили свою стратегію рекрутингу та методи підбору персоналу, ґрунтуючись на тому, як вони робили це раніше. Однак традиційні стратегії не обов’язково застосовуються до віддаленого середовища: від тактики співбесід до рекрутингових заходів.

Знайдіть час, щоб адаптувати перевірені методи наймання для віддаленого формату. Навчіть менеджерів з персоналу ефективним методам відеоінтерв’ю. Переконайтеся, що у них є контрольний список запитань і сценарій, особливо коли вони вперше проводять відеоспівбесіду. Оновіть свої внутрішні практики, залучивши до них технології. Навчіть рекрутерів маркетингу, покращенню навичок впливу, методам укладання угод і будь-яким компетенціям, які додають цінність і не можуть бути відтворені за допомогою штучного інтелекту.

Пріоритезація інклюзивності

Віддалений рекрутинг відкриває можливості наймання ширшого кола фахівців, оскільки географія не обмежується взагалі. Але це також може призвести до неусвідомленої упередженості, якщо не докладати зусиль для забезпечення інклюзивних практик на віртуальних платформах.

Проведіть тренінги зі зниження упередженості для вашої команди з підбору персоналу. Подумайте, як ваші оголошення про вакансії та повідомлення кандидатам можуть бути більш інклюзивними. Розвивайте різноманітні реферальні мережі. Використовуйте такі інструменти, як Gender Decoder, щоб виявити ледве помітні гендерні упередження у вашому контенті. Аудит вашої практики щодо інклюзивності дозволить вам повною мірою скористатися перевагами розширеного доступу до талантів.

Забезпечення безпеки даних

При швидкій зміні стратегії легко упустити з уваги безпеку даних. Оскільки співробітники та кандидати взаємодіють на різних віртуальних платформах, з’являється більше можливостей для витоку даних. Конфіденційна інформація також стає більш вразливою.

Захистіть свій набір технологій віртуального рекрутингу за допомогою надійних заходів кібербезпеки. Зашифруйте дані кандидатів і обмежте внутрішній доступ. Навчіть співробітників методів захисту інформації для віддаленої роботи. Розробіть сувору політику конфіденційності та захисту даних для наймання персоналу та зовнішніх партнерів. Зробіть усе, щоб кандидати відчували себе в безпеці, обмінюючись інформацією в цифровому форматі.

Спричинений пандемією перехід до віддаленої роботи стався миттєво у 2020 році. Сьогодні компанії нарешті мають досвід і далекоглядність для побудови стійких процесів підбору персоналу в межах віддаленого середовища. Запропоновані стратегії можуть допомогти подолати проблеми віртуального пошуку та наймання кандидатів.

Як і за будь-яких кардинальних змін, перш ніж з’являться нові передові методи та найкращі практики, настає період боротьби. Проте рекрутери, які готові бути адаптивними, гнучкими та креативними, можуть покращити свою стратегію в довгостроковій перспективі. Зрештою, віддалений рекрутинг надає унікальні переваги, такі як залучення талантів з усього світу та використання технологій. І в компаній є можливість впровадити продуктивні й інклюзивні методи віддаленого рекрутингу, готові для сучасної робочої сили.

Читайте ще: Як стати відмінним рекрутером: 4 поради для розвитку у світі штучного інтелекту