День усіх закоханих… Коли хтось мріє, щоб скоріше закінчився робочий день і можна було летіти до своєї другої половинки. А хтось – щоб нарешті зникло все це рожеве безумство! Що ж робити з цим святом HR-ам? Святкувати чи ігнорувати?

Моя відповідь – звичайно, святкуйте! Будь-яке свято, День закоханих, День підприємця або День кулькової ручки, – чудовий привід не тільки потішити своїх колег, а й створити інфопривід: для поширення в соціальних мережах та розповідей друзям. Таке «сарафанне радіо» є важливою складовою вашого HR-бренда, чи не так? Але як це робити, крім банального обміну «валентинками»?

1. L`amour, l`amour

Створюємо романтичний антураж у паризькому стилі. Звідусіль лунають французькі хіти про кохання, на кухні свіжі круасани до ранкової кави, а в холі – тематична фотозона (можна орендувати або ж підготувати самостійно з кульок, паєток та недорогого додаткового декору).

2. Скринька любові

Чудовий варіант, який можна прив’язати до будь-якого свята. Це звичайна скринька вдячності, але цього разу співробітники мають не тільки подякувати, а й написати, за що вони люблять свого колегу. Нагадаю механіку: за кілька днів до свята оголошується «тиждень вдячності», і всі бажаючі пишуть анонімні записки, які потім в один день роздаються адресатам. Крута альтернатива «валентинкам», адже вдячність не передбачає жодного романтичного підтексту, проте хорошим настроєм зарядить кожного.

3. «Таємний Валентин»

Хто сказав, що подарунки варто дарувати тільки на Новий рік? Влаштуйте обмін презентами на кшталт «Таємного Санти» з символічним бюджетом.

4. Вибір пари на день жеребкуванням

Варіант, що підійде для маленьких компаній, у яких колеги добре знайомі одне з одним. Зранку кожний витягує ім’я своєї пари та впродовж дня виконує певні завдання. Якщо ваша ціль – просто відволікти персонал від роботи, це може бути щось кумедне, наприклад, зняти відео-привітання або називати весь день одне одного тільки «котиком/зайчиком». «Добрий» варіант завдання: купити коробку цукерок і подарувати на вулиці будь-кому, хто здається сумним. Тимбілдинговий варіант: помінятися на один день обов’язками зі своєю «парою».

5. «Анти-День-Закоханих»

Ідея для хейтерів. Якщо колектив зовсім молодий або ж загалом не дуже полюбляє романтичні свята, чому б не згадати, що в цей день у Німеччині – День психічно хворих? Можна влаштувати вечірку в форматі «Палата №6» із переглядом «Аліси в Країні Чудес» та танцями під незвичайну музику. А всіх тих, хто любить це свято, – «лікувати» від вірусу «ДСВ» напоями в мензурках та колбах. Заради фану, звичайно, нічого особистого.

6. Романтична/неромантична лотерея

Підберіть смішні/корисні/цікаві подарунки для закоханих на кшталт парних рукавичок, світшотів або ж перехідників на дві пари навушників. Для тих, хто без пари, – келих «Сильна та незалежна», шкарпетки «Самотній вовк» тощо. Влаштуйте зранку розіграш. Гарантую – сподобається всім.

7. А як же без КСВ?

Постійна рубрика. Цей напрям можна адаптувати для будь-якого свята, навіть до Дня закоханих! Станьте колективом донорів та подаруйте на комусь додатковий шанс на здорове життя. Всіх сміливців обов’язково нагородіть пляшкою червоного вина або гранатового соку.

Ввімкніть креатив, міксуйте ідеї та не забувайте, що святковий настрій і правильну атмосферу створюєте саме ви.

Ната Родінова, співзасновниця івент-агенції Rockets, засновниця студії креативних корпоративних подарунків Rockets Gifts