Чесний погляд на місію та цінності на майстер-класі від rabota.ua

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Питання корпоративної культури як складової частини бізнесу було і залишається актуальним, особливо тоді, коли виникає необхідність зміни структури компанії чи роз’яснення місії та цінностей її майбутнім співробітникам.

Цим питанням, і не тільки, був присвячений майстер-клас 22 березня у просторі ПроHR.

Майстер-клас був насичений не лише теорією, а й безліччю кейсів та практичними завданнями. Учасниками події були управлінці, власники та менеджери компаній з таких сфер: консалтинг, будівництво, IT, гуртова торгівля, HR, реклама та ін.

1_22.03.18

Розпочався захід з виступу Тетяни Пашкіної, HR-експерта rabota.ua, що був присвячений тенденціям ринку праці України.

2_22.03.18

Тетяна розповіла про демографічну ситуацію в Україні та її вплив на ринок праці, представила аналітику щодо заробітних плат (очікуваних і тих, що пропонують роботодавці) та вакансій у розрізі сфер і регіонів. Загальноєвропейський зарплатний тренд впливає і на ситуацію в Україні: так, міста наближені до кордону з Європою, вийшли на топові позиції по рівню заробітних плат в Україні. Зокрема, Львів у рейтингу посів 2 місце.

Тетяна наголосила на тому, що зарплатні очікування роботодавців та пошукачів значно різняться, що підтверджують результати анонімних опитувань серед пошукачів. Зараз зменшилась кількість людей, що активно шукають роботу, а кількість працюючих, що відкриті для нових пропозицій щодо роботи, зросла.

Навчання проводила Ірина Моржова, консультант з трансформації організацій на основі цінностей та коуч перших осіб, розробниця авторської методики трансформації бізнесу.

3_22.03.18

Ірина зробила акцент на ціннісній складовій як основі культури і структури компанії. Культура включає в себе ті цінності, що будуть притаманні не лише її співробітникам, а й керівникам та власникам більшою мірою. Неможливо займатися бізнесом, що не має цілісної структури, цілісного напрямку.

Спікерка зазначила, що цінності не є сталою величиною, вони можуть змінюватися з плином часу, і на прикладі схеми «трансформаційний велосипед» розібрала з учасниками практичні кейси. Однією з тенденцій, які прослідковуються в бізнес-середовищі, Ірина назвала бажання оцифрувати корпоративну культуру, звівши її до конкретних вимірюваних категорій.

4_22.03.18

Далі Ірина запропонувала практичні завдання, метою яких було навчитися структурувати роботу з культурою та цінностями в компанії. Вона зазначила, що таку роботу умовно можна поділити на 4 блоки: що робити з культурою; цінності, страхи і енергія в прийнятті рішень; 7 рівнів свідомості; бізнес, культура і трансформація.

Спікерка порекомендувала учасникам книгу Аркадія Пригожина «Цілі і цінності. Нові методи роботи з майбутнім» і резюмувала, що цінності – це внутрішні мірила, на основі яких ми приймаємо рішення, і вони можуть бути внутрішніми потребами в чомусь.

5_22.03.18

На завершення слухачі отримали запрошення на наступні заходи в рамках освітньої програми HR lab.

Переглянути фотозвіт заходу можна за посиланням.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Lost Password