Питання корпоративної культури як складової частини бізнесу було і залишається актуальним, особливо тоді, коли виникає необхідність зміни структури компанії чи роз’яснення місії та цінностей її майбутнім співробітникам.

Цим питанням, і не тільки, був присвячений майстер-клас 22 березня у просторі ПроHR.

Майстер-клас був насичений не лише теорією, а й безліччю кейсів та практичними завданнями. Учасниками події були управлінці, власники та менеджери компаній з таких сфер: консалтинг, будівництво, IT, гуртова торгівля, HR, реклама та ін.

1_22.03.18

Розпочався захід з виступу Тетяни Пашкіної, HR-експерта rabota.ua, що був присвячений тенденціям ринку праці України.

2_22.03.18

Тетяна розповіла про демографічну ситуацію в Україні та її вплив на ринок праці, представила аналітику щодо заробітних плат (очікуваних і тих, що пропонують роботодавці) та вакансій у розрізі сфер і регіонів. Загальноєвропейський зарплатний тренд впливає і на ситуацію в Україні: так, міста наближені до кордону з Європою, вийшли на топові позиції по рівню заробітних плат в Україні. Зокрема, Львів у рейтингу посів 2 місце.

Тетяна наголосила на тому, що зарплатні очікування роботодавців та пошукачів значно різняться, що підтверджують результати анонімних опитувань серед пошукачів. Зараз зменшилась кількість людей, що активно шукають роботу, а кількість працюючих, що відкриті для нових пропозицій щодо роботи, зросла.

Навчання проводила Ірина Моржова, консультант з трансформації організацій на основі цінностей та коуч перших осіб, розробниця авторської методики трансформації бізнесу.

3_22.03.18

Ірина зробила акцент на ціннісній складовій як основі культури і структури компанії. Культура включає в себе ті цінності, що будуть притаманні не лише її співробітникам, а й керівникам та власникам більшою мірою. Неможливо займатися бізнесом, що не має цілісної структури, цілісного напрямку.

Спікерка зазначила, що цінності не є сталою величиною, вони можуть змінюватися з плином часу, і на прикладі схеми «трансформаційний велосипед» розібрала з учасниками практичні кейси. Однією з тенденцій, які прослідковуються в бізнес-середовищі, Ірина назвала бажання оцифрувати корпоративну культуру, звівши її до конкретних вимірюваних категорій.

4_22.03.18

Далі Ірина запропонувала практичні завдання, метою яких було навчитися структурувати роботу з культурою та цінностями в компанії. Вона зазначила, що таку роботу умовно можна поділити на 4 блоки: що робити з культурою; цінності, страхи і енергія в прийнятті рішень; 7 рівнів свідомості; бізнес, культура і трансформація.

Спікерка порекомендувала учасникам книгу Аркадія Пригожина «Цілі і цінності. Нові методи роботи з майбутнім» і резюмувала, що цінності – це внутрішні мірила, на основі яких ми приймаємо рішення, і вони можуть бути внутрішніми потребами в чомусь.

5_22.03.18

На завершення слухачі отримали запрошення на наступні заходи в рамках освітньої програми HR lab.

Переглянути фотозвіт заходу можна за посиланням.