Доступний, швидкий і функціональний канал для просування бренду роботодавця – соціальні мережі. І ставка українських компаній на них росте з кожним роком.

У статті Тетяни Юрченко, PR Director Dentsu Aegis Network Ukraine, запропоновано 7 ключових тачпоінтів. Що сіяти на сторінці компанії, щоб ваша боротьба за Human Resources давала урожай?

1. Пишіть як маркетолог

Текст вакансії – це перша зустріч кандидата з компанією. Лакмусові тексти, які демонструють ваше ставлення до співробітників і на підсвідомості формують імідж роботодавця. Стиль, звертання, tone of voice, деталізація EVP (ціннісної пропозиції для співробітників), графічне оформлення – все має значення. Повага, відкритість, доброзичливість – мінімальний сет емоцій, який має виникати при читанні вашої вакансії. Інтрига і «сексуальність» пропозиції – вищий пілотаж. Користувач ще не став вашим кандидатом, а ваш client service як HR-спеціаліста уже повинен працювати.

2. Говоріть про цінності компанії

Це найкоротший шлях до кандидатів з вашою «групою крові». Наприклад, підкресліть, що у вашій компанії велика увага приділяється worklife balance – є кімната для матері і дитини чи спеціальні вихідні, заходи для родин. Або що у вас відсутній дрес-код – і проактивні z-ки вам гарантовані. Люди приходять у певну компанію через те, що їх власна картина всесвіту збігається з картиною компанії. Лідерство і технологічність привернуть увагу інноваторів, ентузіазм – дослідників, причетність і партнерство – самосвідомих і відповідальних, кар’єрний ріст – харизматичних лідерів. Розставляючи цінності, ви створюєте свій асоціативний простір, який приваблює «своїх» і відштовхує «чужих».

3. Пишайтеся своїми співробітниками

За кожним вдалим проектом стоїть команда. Якщо ваша компанія здобула премію, перемогла в конкурсі, запустила новий продукт, уклала важливу угоду, згадуйте і тегайте причетних до успіху співробітників. Це працює як принада для нових талантів і як мотивація для працівників всередині компанії. Сюди ж – стрімінги, пости, шери участі колег на спеціалізованих івентах, професійні блоги і колонки в ЗМІ.

4. Пишайтеся не лише здобутками в роботі

Створіть рубрику «неймовірні хобі» або «КІНОрекомендації» і розповідайте про творчі інтереси, спортивні захоплення чи будь-які лайфстайл тіпси вашої команди. Це культивує «філософію уваги» в компанії, де кожен цікавий і цінний. Говоріть про професії своїх співробітників, як це робить медіагрупа «1+1» у проекті #людиідей. Або використовуйте сторітеллінг про дитячі мрії і захоплення співробітників, як ІТ-компанія Netpeak у рубриці «Знайомство з Netpeak».

5. Демонструйте корпоративну культуру

Комунікаційний холдинг Dentsu Aegis Network Ukraine створює фанові ролики корпоративів, агрокомпанія МХП веде блогову рубрику МХП Stories з екскурсіями на виробництво, діджтал-агентство Isobar Ukraine фіксує на відео тематичні флешмоби, SoftServe знімає міні-фільми. Сучасний офісний організм набагато складніший, ніж десятиріччя тому. Він еволюціонував від монотонного робочого процесу до насиченого життя з освітніми програмами, тренінгами і семінарами за межами офісу, ретритами, спортивними змаганнями, волонтерськими проектами, мотиваційними мітапами, творчими майстер-класами, корпоративними вечірками, розважальними квестами – і цей список безкінечний. Фіксуйте ці події і шерте в соцмережах.

6. Не шкодуйте інвестувати в якісний продакшн

Фото, відеоролики, фанові сторіз. Сьогодні ера контенту з акцентом на відео, і проігнорувати це в промо все одно що проігнорувати саме промо. Айфонізація задала тренд на якісне мультимедіа. Тепер зернисті фото в соцмережах – моветон. Але й професійна фотосесія не означає дрес-код «білі комірці» і композицію кадру на віньєтку. Ловіть невимушені посмішки, галасливі штормінги, емоційні моменти. Практикуйте з постами у форматі «за лаштунками», такий контент має високий кредит довіри, тому що а) демонструє відкритість б) дає відчуття непостановочної атмосфери. Дбайте про єдиний графічний стиль вашої сторінки – пристойний дизайнер must have. Зробіть свою стилістику впізнаваною, як чорно-білі карикатури креативного агентства Banda чи мультяшні герої Coca-Cola.

7. Управляйте настроями співробітників

Співробітники – найвпливовіші амбасадори вашого бренду. Їхня поведінка може зміцнити довіру до організації або ж підірвати її. Стежте за сторінками колег, передбачайте конфлікти, оперативно реагуйте на кризи, а позитивні коментарі доповнюйте і просувайте.