Дата заходу — 12.10.2022

Час початку/закінчення заходу — 19:00-20:15

Формат — онлайн, Zoom

Для кого: для українських HR та L&D-спеціалістів

Мова вебінару: англійська (з синхронним перекладом на українську)

📌Спікер: Дейв Креншоу — тренер з лідерства в компаніях з Fortune 500, автор навчальних курсів. Його п’ять книг опубліковано вісьмома мовами, найпопулярнішою з яких є «Міф про багатозадачність» — бестселер з управління часом.

Збільшуйте свою цінність за допомогою сили прихованого часу!

Що ви могли б зробити, збільшивши продуктивність на 20%? 

З кмітливістю і мудрістю Дейв покаже вам, як знайти додатковий час на роботі, без необхідності працювати у вихідні. Ви дізнаєтеся, як виявляти дорогоцінні хвилини та години, які складають додаткові ДНІ! — які ховаються у вас прямо під носом. 

Ви також дізнаєтеся:

  • Чому багатозадачність сповільнює вас і що з цим робити?
  • Чому більше одного робочого тижня кожного місяця повністю витрачається даремно?
  • Як зосередитися на найцінніших видах діяльності?
  • Як реагувати на перебої на робочому місці?
  • Як взяти під контроль технології, включаючи електронну пошту та смартфони?
  • Як планувати свій час і знизити рівень стресу?
  • Як розвивати свою кар’єру і при цьому мати час для сім’ї та друзів?
  • І багато іншого…

Реєстрація