Трудові відносини з майбутніми мамами. Ірина Красовська

До категорії працівників, яким надаються певні гарантії, відносять, зокрема, вагітних жінок. Законодавством про працю встановлено певні особливості трудових відносин з такими працівницями, про які й дізнаєтесь зі статті.

Праця фрілансерів: варіанти оформлення. Вікторія Галкіна

Таке поняття, як «фріланс», міцно укорінилося на ринку праці України впродовж останніх років, і можна прогнозувати, що в подальшому сфера застосування роботи фрілансерів розширюватиметься. Однак на сьогоднішній день законодавство про працю не містить норм, які б регулювали відносини роботодавця та фрілансера, тому на практиці  оформлення відбувається кількома різними способами, які й розглянуто в статті.

Директор підприємства: трудові відносини. Євгеній Губа

Процедура призначення особи на посаду директора підприємства або його зміни не повинна була б викликати запитань. Але не все так просто. По-перше, законодавці постійно змінюють правила гри: починаючи з процедурних вимог призначення й закінчуючи нормами щодо реєстрації змін. По-друге, така посадова особа, як директор, з одного боку, має фігурувати в єдиному державному реєстрі як керівник, а з іншого є працівником, на якого поширюються вимоги трудового законодавства. І до цього часу ці два аспекти між собою законодавчо не врегульовані. Тож у статті розглянуто не лише процедурні питання призначення на посаду директора, а й наведено зразки документів підприємства, на якому відбувається зміна цієї посадової особи.

Трудовий контракт. Олексій Кравчук

У статті розглянуто особливості застосування контрактної форми трудового договору згідно із законодавством.

Законодавство про охорону праці. Олександр Клименко

Законодавство про охорону праці тісно пов’яза не із законодавством про працю та фактично є його складовою. Разом з тим ці питання (а з ними доводиться стикатися й кадровикам) визначені також спеціальними законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, які на доповнення до КЗпП регулюють їх детальніше. Тож у статті розглянутоці нормативно-правові акти та з’ясовано, які ж саме питання охорони праці вони унормовують, та приділено особливу увагу насамперед тим, які найбільше стосуються роботи кадровиків.

Подолання перешкод. Оформлення дубліката особової картки. Галина Фольварочна

У новій рубриці, яку журнал розпочав із січня, в легкій формі розповідаємо про непрості ситуації, з якими кадровики стикаються у своїй щоденній роботі, та даємо поради щодо того, як їх вирішити, не порушуючи законодавчих норм. У п’ятій події кадрового роману на прикладі практичної ситуації, що виникла на підприємстві, розглядаємо особливості ведення особових карток працівників типової форми первинного обліку № П-2.

Кадровий облік в 1С: початок роботи з програмою. Тетяна Федорова

Продовжуємо публікувати цикл статей, присвячених питанням роботи в програмі 1С, а точніше в конфігурації «1С:Зарплата та управління персоналом». У цій статті розглянуто початок роботи у згаданій конфігурації, а також у конфігураціях «1С:Управління торговельним підприємством» та «1С:Управління виробничим підприємством».

Вимоги до оформлення посадових та робочих інструкцій. Олена Замкова

Продовжуємо цикл публікацій, присвячений оформленню найпоширеніших видів організаційних документів. У статті розглянуто вимоги до оформлення посадових та робочих інструкцій, а також наведено уніфіковані форми цих документів.

Вимоги до працівників відділу кадрів. Олександр Носіков

У статті автор розглядає завдання та обов’язки деяких працівників кадрової служби та аналізує інструкцію з кадрового діловодства, яка розробляється на підприємстві і є основним нормативним документом з питань документування трудових відносин.

Взаємодія з перевіряючими органами. Тетяна Заглада

На підприємстві очікується планова перевірка Держпраці. Як мінімізувати ризики та уникнути штрафних санкцій під час її проведення?

Чи можна притягнути до відповідальності роботодавця за невиплату коштів за невикористану відпустку?

Як оптимізувати підготовку персоналу до телефонних продажів. Наталія Шишлова

У статті розглянуто специфіку ділового телефонного спілкування як одну зі складових системи бізнес-комунікацій, важливий інструмент розвитку бізнесу та корисну навичку сучасної людини. Адже від того, наскільки менеджери компанії грамотно, етично та швидко вирішують клієнтські запити, наскільки ефективно просувають і продають продукт, від того, наскільки дотримуються принципів ділової взаємодії всередині компанії, залежать її імідж і бізнес-результати.

Чим замінити співбесіду під час прийняття на роботу: думки експертів

Знайомимо читачів з думками експертів у сфері рекрутингу та HR щодо інструментів підбору персоналу та стосовно ситуації, що склалася зі співбесідами.

http://kadrovyk.com.ua/