Поради та кроки зі статті 8 Do’s and Don’ts for Hybrid Working.

Останні кілька років ринок праці постійно змінюється  змінюється саме місце роботи співробітників, а також очікування від роботодавців щодо пільг і підтримки. Однією з помітних змін є те, що багато компаній тепер усвідомлюють, що їхнім співробітникам немає потреби повертатися в офіс на повний робочий день. І саме тому гібридний формат став кроком уперед майже в кожній галузі, де можлива віддалена робота.

Але, як і будь-яка інша зміна на робочому місці, гібридний формат роботи потребує тривалого періоду навчання, і модель продовжує розвиватися та вдосконалюватися. Лідери з’ясовують, що найкраще працює для їхнього бізнесу, співробітники висловлюють свої проблеми та потреби, і обидві сторони йдуть на компроміси з метою створення вдалого рішення для всіх.

Коли справа доходить до гібридного формату роботи…

Зробіть редизайн офісу з урахуванням очікувань нових працівників

Людям не потрібно їздити в офіс, щоб просто сидіти за робочим столом впродовж дня це вони можуть зробити й вдома. Гібридний офіс має бути більш зосереджений на створенні тих унікальних, неповторних моментів, які дають можливість відчути культуру компанії.

В офісі має бути те, чого не може бути вдома. Тому деякі компанії, наприклад Rite Aid, JP Morgan та багато інших, подають приклад, замінюючи кабінети гнучкими просторами, орієнтованими на командні збори та соціальні взаємодії.

Подбайте про розподіл робочих місць між співробітниками в офісі

Оскільки деяким компаніям більше не потрібні великі офісні приміщення, аби щодня розміщувати велику кількість співробітників, вони їх зменшили/переїхали в менші. 

Проте деякі з них не подумали, як це насправді працюватиме.

Навіть якщо ваші співробітники приїжджають до офісу лише час від часу, подбайте про те, щоб вони завжди мали там власний робочий простір. 

Інакше це може спричинити рівень непотрібного стресу для працівників, які й так долають труднощі, пов’язані з необхідністю перемикатися між двома абсолютно різними робочими середовищами. Зважаючи на це, роботодавцям важливо надавати працівникам інструменти, схожі до тих, що створені Condeco, вони повинні бронювати робочі місця заздалегідь. Це невелика інвестиція, яка дійсно може вплинути на задоволеність працівників, які працюють у гібридному форматі.

Коли справа доходить до збереження справедливості…

Зосередьтеся на групах співробітників, які, швидше за все, почуватимуться ізольованими та зіткнуться з кар’єрними проблемами

Існує думка, що всі працівники віддадуть перевагу гібридному формату роботи на повний робочий день, а не офісному. Але одне дослідження показало, що 40% студентів коледжів і недавніх випускників віддають перевагу повністю офісній роботі, частково тому, що вони не отримують достатньо можливостей для наставництва та спілкування, коли працюють віддалено.

Однак, стаття Fortune підкреслила, що майже 60% жінок, які працюють у  гібридному форматі, кажуть, що їх не запрошували на важливі зустрічі, і близько половини вважають, що вони не мають достатнього контакту з лідерами компанії. Організації повинні приділяти особливу увагу цим групам працівників, коли вони оцінюють свою гібридну модель, інакше їм доведеться змиритися з тим, що ці працівники врешті-решт шукатимуть іншу роботу.

Не очікуйте, що проблеми справедливості просто «вирішаться самі собою» і не просіть людей приходити в офіс частіше, якщо вони відчувають, що їх покинули

Цінність facetime дуже реальна, і роботодавці та менеджери повинні вжити реальних заходів для вирішення цієї проблеми. Очікування того, що люди будуть приходити частіше, по суті, карає працівників за використання їхніх гібридних механізмів, і врешті-решт це може створити ситуацію, коли кожен буде змушений піти, а гібридна модель перестане існувати.

У дослідженні, проведеному компанією Condeco, 68% респондентів сказали, що досягнення «цифрової рівності» під час дзвінків є однією з найважливіших речей, які компанії можуть зробити для забезпечення ефективної співпраці.

Що стосується політики гібридної роботи…

Дотримуйтесь гнучкого підходу та будьте відкритими до розвитку своєї політики

Деякі компанії вже стикаються з невдоволеннями через те, що вони вимагають бути в офісі у встановлені дні. Якщо для цього немає бізнес-причин, запропонуйте більше гнучкості, а не менше.

Надання людям можливості ухвалювати власні рішення щодо планування показує, що ви їм довіряєте.

І це дозволяє їм оптимізувати свій робочий тиждень таким чином, щоб справді покращити баланс між роботою та особистим життям.

І пам’ятайте: цілком нормально, що ви можете не вдосконалювати свою гібридну політику одразу – найуспішніші гібридні компанії відкриті до відгуків і змінВони визнають, що надмірно авторитарний підхід зрештою відштовхне людей від їхньої компанії, тоді як роботодавець, який прислухається до своїх працівників, з більшою ймовірністю здобуде їхню довгострокову лояльність.

Не вводьте співробітників в оману щодо своєї політики

Є багато прикладів, коли працівникам обіцяли гнучкі умови, а потім виявлялося (часто вже після прийняття на роботу), що їх ввели в оману.

Так, дійсно, спокусливо рекламувати гібридні умови праці як перевагу, яку ви пропонуєте, але будьте обережні з тим, як ви підходите до цього, інакше це може мати значні наслідки для морального стану працівників і вашого бізнесу.

Це не означає, що ви не можете оновлювати свою політику все може змінитися, і ви не зможете задовольнити індивідуальні потреби та вподобання кожного працівника. Але спробуйте знайти тут правильний баланс, і якщо вам доведеться відмовитися від деяких аспектів вашої гібридної політики, будьте максимально прозорими щодо того, чому ви ухвалюєте такі рішення.

Коли мова йде про те, щоб налаштувати людей на успіх…

Інвестуйте в правильні технології. І мається на увазі не лише Zoom

Звичайно, гібридним працівникам потрібні стандартні інструменти, які забезпечують ефективне спілкування, обмін документами та співпрацю. Але вони також можуть скористатися технологіями, які підтримують віртуальні соціальні взаємодії, бронювання робочого простору та унікальні типи співпраці.

Однак, згідно з дослідженням Condeco, 49% працівників вважають, що їхня компанія не використовує правильні інструменти для гібридної роботи, і лише 12% кажуть, що їхня компанія інвестувала в нові технології для підтримки зміни робочої поведінки. Без відповідних інструментів вашим гібридним командам майже напевно буде важко підтримувати високий рівень продуктивності. Тому ніколи не буде поганою ідеєю переглянути свій набір технологій і переконатися, що він справді відповідає потребам ваших працівників.

Не пропонуйте інструменти без інтеграційних можливостей і не очікуйте, що ваші співробітники одразу пристосуються

Найкращі у своєму класі технології, розроблені для підтримки гібридної роботи, завжди інтегруватимуться з такими поширеними службами, як Office 365 або Google Drive. Не погоджуйтеся ні на що менше, якщо ви не готові мати справу з незадоволеними працівниками, яким тепер доводиться жонглювати окремим інструментом у складній технологічній екосистемі.

Ще одна важлива порада навчити співробітників користуватися новими інструментами. Ви повинні пропонувати можливості для навчання, а також дуже важливо заохочувати зацікавленість і підтримку менеджерів. Існує багато випадків, коли керівники очікують від персоналу впровадження нового інструменту, але вони самі відмовляються ним користуватися або продовжують працювати по-старому лише тому, що вміють це робити.

Щоб перейти на гібридний формат роботи, доведеться пройти через спроби й помилки. Найкраще просуваються компанії, які приділяють значну увагу останнім дослідженням і спостерігають за тим, що інші компанії роблять правильно (чи неправильно).

Читайте ще: Як покоління зумерів може змінити погляд керівників на робочі процеси?