Соціальні мережі змінюють наше життя. Вони стали джерелом новин, рекомендацій та просування бізнесу. Велика кількість працівників стежать за компаніями в соціальних мережах, щоб бути в курсі останніх новин. До вашої уваги 4 поради, як ви можете використовувати соціальні мережі для рекрутингу і перетворити своїх підписників на найкращих кандидатів, зі статті 4 Tips on How to Use Social Media to Attract Top Talent: Social Recruiting.

Вплив соціальних мереж на повсякденне життя

Соціальні мережі є джерелом новин

Раніше ми чекали на ранкову газету та новини по телебаченню. Сьогодні більшість з нас першим ділом після пробудження вранці перевіряє стрічку новин у соцмережах. Вони дають нам можливість стежити за людьми, сторінками, каналами та спільнотами, які нас цікавлять.

Мабуть, ви помітили, що друзі в соціальних мережах все частіше стають надійним джерелом новин і рекомендацій? Навіть більше, ніж Google! За словами технічного блогера і підприємця Марка Кьюбана, все більше людей знаходять його блог через соцмережі.

Соціальні мережі змінили наші зустрічі та спілкування

Вони зробили світ набагато меншим. Тепер ви можете подружитися з кимось у Тихому океані, навіть не зустрічаючись з ним особисто. Ви також можете спілкуватися з іншими людьми, які поділяють ваші інтереси, через спільноти у Facebook.

Час, проведений у соціальних мережах, постійно зростає з роками, оскільки все більше людей використовують ці платформи для пошуку та підтримання дружби.

Соціальні мережі роблять нас впливовішими

Так звані мейнстрімні ЗМІ вже не завжди є єдиним джерелом впливу на суспільну думку. З появою соціальних мереж з’явився новий тип інфлюенсерів. Кожен інфлюенсер може мати від сотень тисяч до мільйонів підписників у Facebook, Instagram, Twitter чи YouTube.

Пости та відео можуть ставати вірусними, збираючи мільйони переглядів, тисячі поширень та сотні коментарів. Соціальні медіа перетворили нас із пасивних спостерігачів на активних учасників, які в межах власного кола спілкування можуть впливати на інших.

Соціальні мережі змінили спосіб ведення бізнесу

Вони спростили запуск нового бізнесу. Підприємці з невеликим або нульовим маркетинговим бюджетом можуть використовувати соціальні мережі для розширення клієнтської бази та пошуку потенційних партнерів. Завдяки спільнотам за інтересами, хештегам тощо.

Використання соціальних мереж для залучення найкращих талантів

Соціальні мережі стали дуже потужним інструментом для пошуку, залучення та перетворення найкращих талантів на кандидатів. Опитування, проведене LinkedIn, показує, що 49% професіоналів стежать за компаніями в соціальних мережах, щоб бути в курсі їхніх вакансій.

Аби успішно залучати найкращі таланти за допомогою соціальних мереж, ваша компанія повинна створити сильний бренд роботодавця. Як це зробити?

Визначте «чому» вашої компанії

Потенційні кандидати повинні знати, навіщо існує ваша компанія. Ви можете зробити це ефективно, встановивши єдиний стиль у брендингу вашого роботодавця. Зверніть увагу на наступні найкращі практики:

  • будьте щирими;
  • доступними;
  • доброзичливими;
  • унікальними;
  • послідовними.

Створюйте цікавий контент

Ваші майбутні співробітники хочуть уявити, як вони працюватимуть у вашій компанії. Підживлюйте їхню уяву унікальним контентом, візуальними ефектами та сторітелінгом. Соціальні мережі дозволяють використовувати фотографії та відео:

  • вашого офісу та робочого середовища;
  • співробітників;
  • корпоративних заходів;
  • цікавих проєктів;
  • нагород;
  • пільг (наприклад, кафетерій, власний тренажерний зал, ігрова кімната і, звичайно, крісла-мішки та столи для пінг-понгу).

Завжди взаємодійте зі своєю аудиторією

Рекрутинг у соціальних мережах та створення сильного бренду роботодавця схожі на діалог. Будуйте відносини з цільовою аудиторією:

  • ставлячи запитання;
  • відповідаючи на коментарі, повідомлення та реакції;
  • уникаючи шаблонних повідомлень або відповідей;
  • за допомогою своєчасної комунікації.

Використовуйте правильну платформу(и) соціальних мереж

Існує багато платформ соціальних мереж. І не всі з них будуть найкраще працювати з вашим бізнесом або цільовою аудиторією. 4 гіганти соціальних мереж: Facebook, Twitter, LinkedIn та Instagram є нормою. Але це не означає, що ви повинні використовувати їх усі.

Як дізнатися, яку соціальну платформу використовувати? Дуже просто. Ваш вибір буде залежати від особистості вашого потенційного кандидата. Наприклад, якщо ваш потенційний кандидат проводить багато часу в Instagram, то це найкраще місце для початку створення бренду роботодавця.

Читайте ще: Концепція внутрішнього рекрутингу: ключові переваги та потенційні ризики