Команди, які відповідають за СХ та сервіс, продажі, маркетинг, операційну злагодженість, отримають навігатор для налаштування ефективного розвитку компанії через нові стратегії роботи з B2B та В2С клієнтом в умовах кризи.

 1 день | 4 тематичні потоки | кейс-виступи, дискусії, бліц | 20 cпікерів

Питання, на які ви отримаєте відповіді під час бізнес-події:

  • Як визначити когнітивні та поведінкові мотиви своїх клієнтів?
  • Як сегментувати та персоналізувати базу клієнтів та user-персон?
  • Як збалансувати інноваційні та «чорно-білі» сервісні рішення?
  • Як оптимізувати пропозиції для споживача, актуалізувати digital-стратегію при мінімальному маркетинговому бюджеті?
  • Як вимірювати ефективність клієнтського досвіду в умовах невизначеності?

Серед спікерів конференції:

  • Вячеслав Климов, співзасновник компанії «Нова пошта».
  • Анастасія Владичинська, авторка та викладачка Першої в Україні Школи сервісу kmbs.
  • Олексій Безуглий, директор департаменту створення любові споживачів МХП.
  • Андрій Янбухтін, Head of the Laboratory for Artificial Intelligence and Innovation Fozzy Group.
  • Євген Донець, СEO компанії Helsi.
  • Олена Тараненко, бренд-стратегиня.
  • Ярослав Заблоцький, засновник та власник «Клініки Заблоцького», Dental Care Office, д.м.н.
  • Юрій Кудлик, директор департаменту «Онлайн-продажів та Клієнтського сервісу» національної мережі торговельних центрів «Епіцентр К».
  • Юлія Штипула, директорка з СХ «ПриватБанк».
  • Марія Невзорова, Head of customer support Ajax Systems.
  • Ірина Бегма, Head of Sales MacPaw.

Деталі програми на сайті

Організатор – компанія KA Group

Коли – 28 лютого 2023.

Час початку/закінчення заходу – 9:30-17.30.

Формат – онлайн-платформа YouTube

Вартість заходу – від 2 800 грн

Контакти організаторів:

+380 63 340 33 13 (Альона Байназарова)
+380 63 311 58 43 (Зоряна Гром)