Поради для роботодавців

13 переваг бренду роботодавця в новій реальності

Залучення персоналу вимагає все більше уваги. 2020 рік показав, що саме співробітники – головна цінність будь-якого бізнесу. Те, що підвищує їх залученість, визначає майбутнє бренду. Пропонуємо перелік тенденцій, які ймовірніше визначатимуть залучення працівників у 2021 році та допоможуть побудувати продуктивну команду.

1. Працівники – адвокати бренду

Задоволені, залучені працівники є найкращими захисниками бренду, особливо в часи, коли активно розвиваються інтернет та соцмережі. Через профіль у соцмережі співробітника про компанію може дізнатися необмежена кількість людей (відгуки та враження можуть бути як позитивними, так і негативними). Наприклад, кандидати під час вибору компанії звертають увагу на відгуки людей, які в ній працюють чи працювали, а вже потім – на інші джерела: сайт компанії тощо. Роботодавцям потрібно пам’ятати про це, адже саме вони можуть перетворити працівників на працівників-носіїв брендів, що допоможе підвищити продуктивність. Що потрібно зробити: спілкуватися зі співробітниками, провести тренінги на тему бренду та ролі працівників у ньому, підвищувати залученість, заохочувати відгуки.

2. Work-life баланс 

У 2021 році гнучкість та баланс між роботою та особистим життям відіграватимуть ключову роль у залученні працівників. Багато представників професій можуть працювати віддалено, тому для них важливі гнучкий графік роботи в офісі та можливість виконувати роботу з дому (працівники відчувають себе продуктивнішими, не потрібно витрачати час на дорогу на роботу та додому). Ця тенденція залучення працівників ефективна, проте потрібно тримати руку на пульсі. В умовах пандемії ситуація постійно змінюється – кількість працівників, які хочуть працювати вдома, зменшується. Адже поєднувати наради та побут не так просто, як здавалося спочатку, важко розмежовувати відпочинок та робочі цілі.

3. Культура різноманітності

Коли люди різної статі, віку, менталітету, традицій та соціальних груп збираються разом, вони пропонують свіжий погляд на речі та нові способи вирішення проблем. Якщо компанія пропагує культуру різноманітності, це призводить до збільшення кількості інноваційних, творчих та залучених працівників.

4. Кар’єрний ріст

Сприяння кар’єрному розвитку стане однією з найпопулярніших тенденцій залучення працівників у 2021 році. Компаніям потрібно створити середовище, де працівники можуть вчитися, рости та розвиватися, отримувати підвищення та визнання. Робити це потрібно, звичайно, своєчасно та справедливо. Складіть план професійного росту для кожного працівника. Варто пам’ятати, що рух по кар’єрним сходам повинен бути помітним і послідовним.

5. Mental health 

Психічне здоров’я співробітників безпосередньо пов’язане з продуктивністю праці. Компанії можуть підтримати людей на роботі, адже у VUCA-світі вони часто втрачають рівновагу. Що потрібно зробити: підвищити обізнаність; виявити фактори, що викликають стрес; вжити необхідних заходів для створення більш здорового робочого середовища.

6. Бенефіти для покоління Y та Z

Міленіали та покоління Z, обираючи компанію звертають увагу на додаткові переваги від роботодавця. В пріоритеті кандидатів унікальні, персоналізовані та продумані бенефіти від компаній: безкоштовні обіди, оплата подорожей, компенсація пального для автомобіля, оплата фітнес-клубу тощо. Роботодавцям доведеться позмагатися за кращих кандидатів та запропонувати різні варіанти бенефітів, щоб люди могли обирати важливе для себе. 

7. Гендерна рівність

Попри те, що жінки сьогодні нарівні з чоловіками досягають кар’єрних вершин, їм все одно доводиться зустрічати на своєму кар’єному шляху перешкоди: дискримінація, різний рівень оплати праці, харасмент є поширеними, проте недопустимими. У 2021 році компанії працюватимуть над створенням безпечного робочого середовища для жінок, це стане одним із першочергових завдань.

8. Програми здоров’я

Усе більше компаній впроваджують оздоровчі ініціативи. 2021 рік лише посилить цю тенденцію залучення працівників. Компаніям варто пропонувати обґрунтовану корпоративну оздоровчу програму: компенсація спорту (в клубах та онлайн), запрошення тренерів просто в офіс, флешмоби (наприклад, змагання щодо кількості зроблених кроків).

9. Цікава та складна робота

Амбітні працівники нудьгують без важких робочих завдань. Серед найчастіших причин звільнення: низька зарплата, обмежені можливості кар’єрного росту, відсутність цікавої роботи з сенсом. Тому це є одним із головних і довгострокових мотиваторів.

11. Взаємодія «Керівник-Працівник»

Багато співробітників не задоволені своїми безпосередніми керівниками. Погана якість спілкування, відсутність знань і обмежена взаємодія між співробітниками завдають шкоди відносинам лідерів із командами.

12. Визнання колегами та керівником

Визнання колегами не менш важливе, ніж керівниками. Це дає співробітнику можливість зрозуміти, що його роботу та зусилля помічають та відзначають. Відсутність вдячності та визнання змушує співробітника відчувати себе недооціненим. Співробітники хочуть підтримувати один одного і будуть робити це, якщо надати можливість.

13. Розвиток культури

Токсична організаційна культура перешкоджає розвитку компанії. Організації, які не можуть інвестувати в позитивну культуру співпраці, ризикують програти конкурентам. Доведеться обирати – або залишитися без кращих працівників, або працювати над покращенням культури, впроваджувати стратегії для її переосмислення. Культура компанії, в якій люди на першому місці, матиме успіх тоді, коли кожен співробітник відчуватиме, що про нього турбуються та поважають.

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password