Поради для роботодавців

10 ключових тез бізнес-конференції People Management: Атланти для талантів

Що слід очікувати HR-спеціалістам у 2021? Експерти стверджують: поточний рік для компаній буде складнішим за 2020-й, коли головним завданням бізнесу було вижити й підтримати людей. Сьогодні виклики для керівників ускладнились. Ми перестали називати цю реальність новою – ми до неї мали пристосуватись і наразі мусимо демонструвати високі результати та стабільність у непередбачуваному VUCA-світі. 

Що чекає HR-спеціалістів, компанії та бізнес у цій парадигмі змін і перенавчання у процесі нових проектів та челенджів? Які глобальні тренди вливають на репутацію роботодавця? Як побудувати рескілінг та апскілінг команди й зберігати людей у ресурсі?

На основі цих питань 20 травня 2021 у Києві команда KA Group провела десяту бізнес-конференцію PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ. Традиційно ми запросили people-менеджерів вищої ліги з компаній різних галузей бізнесу, тому учасники як завжди отримали широку палітру ідей, стратегій, методів та практичних HR-інструментів. robota.ua – генеральний HR-партнер заходу.

Наші експерти відверто говорили про людиноцентровану діджиталізацію, яка остаточно спричинить зміни у всіх командах вже у 2021 році, – всім нам треба встигати за головними трендами, назвали характеристики роботодавця майбутнього, визначили профіт й алгоритм servant leadership, назвали ситуації, коли в компанії необхідний психодинамічний коучінг, з’ясували всі стадії емоційного вигоряння та засоби професійної допомоги собі й співробітникам.

У фреймі живих дискусій вдалося визначити головні ознаки трансформації HR-функції, які сьогодні високо оцінює й потребує бізнес, а також з’ясували, як саме перетворити human resource на human capital та як ефективно працювати з неминучими конфліктами у компанії. 

Найбільше інсайтів учасники конференції зробили під час дискусії з D&I-викликів. Бізнес вже впроваджує Diversity & Inclusion принципи, конвертуючи їх у прибуток та значне зниження токсичності, адже люди в команді: 1) оцінюються саме за компетенціями; 2) вони не витрачають час та енергію на переживання страхів через свою відмінність. А головне – на межі відмінностей якраз і виникають найкращї ідеї.

10 тез бізнес-конференції

1. Процеси, які відбуваються в команді – це завжди проекція процесів, які знаходяться у свідомості лідера, а емпатія потрібна керівникам, щоб рухатися командою – синхронно й ефективно.

2. Трансформація філософії управління на клієнтоцентричність та Servant Leadership. Уміння чути, «ми»-підхід, розвиток команди, поділ влади і служіння. Зникає принцип ставлення до людей у команді – keep them stupid.

3. Організації, що мають лідерів, готових до цифрової трансформації, випереджають інші команди на 50% за темпами росту. Організації, що не мають таких лідерів, на 28% менш ефективні.

4. Трансформуються підходи до навчання. 90% тренінгів скоротились з 8 годин до 15 хвилин – навчання має бути точковими й орієнтованими на потребу людей. Проводяться експертами з компанії – бізнес сам себе вчить. Коли людина навчається чогось нового, вона потребує чогось нового від компанії.

5. Раніше шукали людину на посаду, тепер є людина – й під неї підбирають посаду. Кожна людина має цінність, а це вже рівень команди – вміти інтегрувати у свою компанію.

6. Різноманітність та інклюзивність – новий дарвінізм. Будуть жити ті компанії, які вміють працювати з тим людським капіталом, які є, а не шукати досконалих людей. Конфлікти в команді неминучі й корисні, але ефект мають не конфлікти людей, а конфлікти ІДЕЙ.

7. Британська система сервіс-лідерства наголошує: 30% робочого часу – робота з командою, 30% – завдання з проектів, 30% – робота з конкретним співробітником, 10% – аналіз свого розпорядку.

8. Кінець епохи work & life балансу. Приходить розуміння, що все є життям, і робота – теж частина життя.

9. Найчастіше вигоряє той, хто яскравіше за всіх горів.

10. Різний mindset вирішує завдання краще. Доведено дослідженнями, що реалізація D&I примножить ваш інноваційний капітал на 1,7, + 20% прибутковості і мінус 40% токсичності.

Наступна, одинадцята бізнес-конференція PEOPLE MANAGEMENT: АТЛАНТИ ДЛЯ ТАЛАНТІВ відбудеться 20 жовтня 2021, у Києві та онлайн. Зареєструватися й забронювати квитки ви можете за посиланням.

До зустрічі 20 жовтня на платформі people-менеджерів та драйверів трансформацій!

Share on FacebookTweet about this on Twitter

Lost Password